Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

از زمان ورود سهام شرکت داده گسترعصر نوین«های وب» به بازار بورس حواشی زیادی برای این شرکت به وجود آمده است. اما پس از سخت گیری های نهاد ناظر این شرکت نیز به حاشیه رفت و دیگر صحبتی از آن مطرح نشد. با همه این تفاسیر و سکوت خبری از سوی این شرکت ٬ ظاهرا نماد شرکت به این زودی بازگشایی نمی شود و سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه شفاف سازی « های وب» را بسیار جدی گرفته است. در همین رابطه وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص پرونده «های وب » توضیحاتی داده است...

تحقیق و تفحص بورس از گذشته «های وب»!

بورس24 : از زمان ورود سهام شرکت داده گسترعصر نوین«های وب» به بازار بورس حواشی زیادی برای این شرکت به وجود آمده است. اما پس از سخت گیری های نهاد ناظر این شرکت نیز به حاشیه رفت و دیگر صحبتی از آن مطرح نشد.  با همه این تفاسیر و سکوت خبری از سوی این شرکت ٬ ظاهرا نماد شرکت به این زودی بازگشایی نمی شود و سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه شفاف سازی « های وب» را بسیار جدی گرفته است.

در همین رابطه وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در گفت و گو با بورس24 در خصوص پرونده «های وب » توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت بازگشایی نماد «های وب» چگونه است؟

این پرونده و بازگشایی آن در حال بررسی است و هنوز امکان بازگشایی نماد فراهم نگردیده است.

چه مواردی برای بازگشایی نماد شرکت نیاز است؟

صورت های مالی سنوات گذشته «های وب» برای اظهار نظر به جامعه حسابداران رسمی ارسال شده تا آن ها نسبت به صحت اظهار نظر حسابرس مستقل شرکت نسبت به صورت های مالی سنوات قبل این شرکت اظهار نظر کنند. درخصوص موضوع خرید سهام شرکت های پارس آنلاین نیز هنوز قرارداد قطعی منعقد نشده است. تا زمان دریافت اظهار نظر جامعه حسابداران رسمی و رفع ابهام نسبت به خرید سهام شرکت های پارس آنلاین ابهامات این نماد رفع نخواهد شد.

اگر حسابداران رسمی نظر قطعی را ارائه دهند و مشکلی در مورد صورت های مالی سنوات گذشته وجود نداشته باشد؛ نماد شرکت بازگشایی خواهد شد؟

پاسخ دریافتی ملاک تصمیم گیری در خصوص ابهام در صورت های مالی سنوات گذشته شرکت خواهد بود.

مشکل شرکت در صورت های مالی سنوات گذشته چیست؟

 صورت های مالی سنوات گذشته «های وب» در کمیته های مربوطه در سازمان بررسی شده است و ابهاماتی که پس از بررسی های کمیته فوق و دریافت دفاعیات شرکت و حسابرس شرکت رفع نشده برای اظهار نظر نسبت به صحت نحوه اظهار نظر حسابرس مستقل نسبت به صورتهای مالی فوق به جامعه حسابداران رسمی ایران ارسال شده است. پس از دریافت نظر جامعه و در صورت عدم رفع ابهام جزئیات آن به استحضار سهامداران شرکت خواهد رسید.

در بازار شائبه این که سازمان ، شرکت «های وب» را به بهانه های مختلف متوقف نگه داشته وجود دارد؛ این موضوع صحیح است؟

سازمان بورس و اوراق بهادار با همه شرکت ها طبق قوانین و به صورت یکسان برخورد می کند و این موضوع مختص «های وب» نیست و در خصوص سایر شرکت ها نیز روند بررسی ها مشابه روند طی شده در «های وب» بوده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24