Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست خبری پنجاهمین سالگرد ورود شرکت نفت پارس به بورس، با حضور مسئولین شرکت و اصحاب رسانه در ساختمان بورس تهران برگزار شد.

نفت پارس در بورس تهران ۵٠ ساله شد

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ در ابتدای این جلسه خلیلی مدیرعامل شرکت نفت پارس تاریخچه ای از این شرکت را بیان کرد و در ادامه گفت: نفت پارس در سال 1340 با یکی از بزرگترین شرکت های جهانی به نام شل قرارداد منعقد کرد تا با تکیه بر این قرارداد اقدام به انتقال دانش فنی نماید. بعدها این همکاری منجر شد تا شرکت شل جزء سهامداران مجموعه نفت پارس باشد.

وی ادامه داد: شرکت نفت پارس جزء بزرگترین شرکت های فعال در صنعت روانکار بوده و به عنوان مهد این صنعت به حساب می آید. ما مدعی هستیم که نفت پارس علاوه بر اینکه قدیمی ترین شرکت در صنعت بوده، مدرن ترین آن هم هست. چرا که این شرکت اقدام به نوسازی و بازسازی و رشد خود در سال های 81 تا 89 کرده است.

وی تاکید کرد: شرکت نفت پارس کاملا نوسازی شده و بلندینگ (بخش محصولات نهایی) آن از بهترین بلندینگ های کشور است. فرایند ما کاملا نوسازی شده و سیستم کنترل DCS را در اختیار داریم.

وی در خصوص برنامه های آتی این مجموعه عنوان کرد: شرکت در نظر دارد تا برنامه توسعه خود را به بازارهای جهانی و داخلی هر چه قوی تر نماید. همچنین برنامه های مشارکت با یک برند خارجی معتبر که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. سرمایه گذاری در شرکت های صنایع بالادستی، معرفی برند جدید، تولید پارافین با کیفیت تر و تعویض کوره های شرکت از دیگر برنامه آتی این مجموعه است.

وی در پاسخ به سوال اصحاب رسانه گفت: تا دو هفته آینده اطلاعات مربوط به طرح پالایش پارسیان سپهر را منتشر خواهیم کرد. همچنین در مورد بحث شناوری سهم نیز باید گفت توسط مسئولین شرکت پیگیری می شود، تلاش ما این است که سهام شناوری خود را به ۲۰ درصد برسانیم، امیدواریم تا سهامداران خود را متقاعد سازیم.

وی در پایان تصریح کرد: رعایت حاکمیت شرکتی همیشه درمجموعه نفت پارس بوده و همین موضوع باعث شده که در شرکت انواع مکانیزم ها وجود داشته باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24