Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

علی عباس کریمی معاون توسعه بورس اوراق بهادار تهران درخصوص آخرین وضعیت عملیاتی ساختمانی بورس به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: تا پایان سال ساختمان را تحویل می گیریم و‌ فقط تجهیز و جابجایی آن در ابتدای سال ۹۷انجام می شود...

کوچ کشی بورس تهران به فروردین ٩٧ موکول شد

بورس24 : شرکت بورس اوراق بهادار تهران «مستاجر قدیمی سازمان بورس» به زودی «تالار حافظ» را با همه خاطرات «خاک دیده و خاک نخورده»، به نهاد ناظر پس می دهد؛ حالا باید دید که سازمان بورس برای این ساختمان پر خاطره چه تصمیمی خواهد داشت و یا به قول خودمانی «در سردر این ساختمان چه تابلویی نصب خواهد شد»؟؟!

ساختمان جدید بورس اوراق بهادار تهران در زمینی به مساحت ۲۶۲۱ مترمربع در ۱۷ طبقه با زیربنای 34000 متر مربع ساخته شده است و با توجه به روند پیشرفت پروژه، سال 97 ساکنان اصلی آن به این مکان منتقل می شوند و این ساختمان تا دهه فجر به افتتاحیه نمی رسد.

علی عباس کریمی معاون توسعهبورساوراق بهادار تهران درخصوص آخرین وضعیت عملیاتی ساختمانی بورس به خبرنگار بورس24 گفت: تا پایان سال ساختمان را تحویل می گیریم و‌ فقط تجهیز و جابجایی آن در ابتدای سال ۹۷انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نحوه عملکرد و پیشرفت کار، در هفته جاری پارتیشن و کارهای نهایی طبقات تالار بورس را انجام می دهیم.

از این مقام مسئول در شرکت بورس اوراق بهادار تهران پرسیدیم که آیا این ساختمان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که گفت: با توجه به پیشرفت کار این موضوع منتفی است و تا آخر دهه فجر به مرحله افتتاح نمی رسد.

کریمی در خصوص ارزش کنونی این ساختمان هم توضیح داد: ارزیابی دقیقی در مورد ساختمان انجام نشده و هنوز کارشناسی لازم انجام نشده است.

معاون توسعه بورس اوراق بهادار تهران افزود: پس از تکمیل و افتتاح، ارزیابی لازم انجام می شود.با توجه به این که این موارد روی قیمت سهام تأثیر گذار است ، به همین دلیل باید عدد صحیح اعلام شود.

وی در خصوص برآورد از هزینه های این ساختمان تصریح کرد: میزان برآورد هزینه ساختمان ۲۲۴۰ میلیارد ریال بوده که تا کنون 2040 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24