Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با توافق صورت گرفته، شرکت مشترکی میان ایران خودرو و بخش خصوصی آذربایجان تاسیس شده که طرف آذری سهم ٧۵درصدی سرمایه گذاری مشترک را تامین کرده است. سهم گروه صنعتی ایران خودرو فقط ٢۵ درصد و تنها شامل صادرات خدمات فنی و مهندسی است. همچنین در مرحله نخست قرار است، محصولات خانواده دنا شامل دنا و دناپلاس تولید شود و...

ایران خودرو با بخش خصوصی آذربایجان شریک شد؛ می شود؟!

بورس24 : با توافق صورت گرفته، شرکت مشترکی میان ایران خودرو و بخش خصوصی آذربایجان تاسیس شده که طرف آذری سهم 75درصدی سرمایه گذاری مشترک را تامین کرده است. سهم گروه صنعتی ایران خودرو فقط 25 درصد و تنها شامل صادرات خدمات فنی و مهندسی است. همچنین در مرحله نخست قرار است، محصولات خانواده دنا شامل دنا و دناپلاس تولید شود. 

همچنین، محصولات تولیدی در سایت آذربایجان، به کشورهای مشترک المنافع (شوروی سابق) که قراردادهای ترجیحی میان آن ها اجرا می شود، صادر خواهند شد.

برمبنای این گزارش، خط تولید محصولات ایران خودرو در سایت جمهوری آذربایجان در فاز ابتدایی با ظرفیت تولید سالانه 6 هزار دستگاه آغاز به کار خواهد کرد که با توسعه، ظرفیت آن به 10 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

ارسال نخستین محموله تجهیزات خط تولید 

همچنین نخستین محموله صادراتی شرکت تام در راستای تجهیز سایت خودروسازی ایران‌خودرو در جمهوری آذربایجان (نفت چاله) به این کشور ارسال شد.این محموله شامل چهار تریلی حاوی تجهیزات کنار خطی، اسکیدهای خط تریم و برخی اقلام دیگر بود که در سایت پروژه تحویل شد.

با توجه به اهمیت این پروژه به لحاظ صادراتی برای ایران‌خودرو، تمامی فرآیندهای کاری در بخش‌های مختلف آن به طور ویژه و متمرکز از سوی تام ایران خودرو در حال پی‌ گیری است؛ به گونه‌ ای که این پروژه صادراتی، پس از ابلاغ به تام از ابتدای مهرماه تاکنون حدود 53درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مقرر شده عملیات تامین تجهیزات خط، لجستیک نصب و راه‌اندازی از سوی تام انجام شود.

لازم به ذکر است، ارسال دومین محموله صادراتی نیز به زودی انجام خواهد شد و پس از ترخیص و تحویل در محل پروژه، نصب و راه‌اندازی از سوی کارشناسان تام به انجام خواهد رسید.

گفتنی است، این پروژه در زمینی به مساحت 68 هزار متر مربع و در شهر ساحلی نفت چاله جمهوری آذربایجان در کنار دریای خزر احداث می شود.

منبع: عصر خودرو 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24