Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طی ۱۰ ماه منتهی به دی ۱۳۹۶، تعداد ۱۱۱.۰۸۰ میلیون سهم به ارزش ۲۱۸.۷۴۹ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است.

سهم ۲۸ درصدی معاملات الکترونیک در بازار سهام

به گزارش بورس24 به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، تعداد ۱۱۱.۰۸۰ میلیون سهم به ارزش ۲۱۸.۷۴۹ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده که به ترتیب حدود ۲۸.۷۷ و ۲۲.۵۴ درصد از کل معاملات را شامل می شود.

بازار اوراق بدهی

از سویی دیگر، آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران مشخص می کند: در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تعداد ۶۲ میلیون برگه به ارزش ۶۲.۱۶۳ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در دوره ۱۰ ماهه اول سال جاری، تعداد ۱.۲۲۹میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲.۷۵۳میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۴۵ درصد و ۱۳۷ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ همراه شد.

بازار اوراق تبعی

همچنین طی ۱۰ ماه منتهی به دی ماه در بازار اوراق تبعی تعداد ۱۰.۳۶۷ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۵۳۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات این اوراق نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از ۳.۲۷۷ درصد و ۳.۳۹۱ هزار درصد افزایش را نشان می دهد.

تالار های منطقه ای

افزون بر این، بیشترین ارزش معاملات را بین به ترتیب تالار منطقه ای کیش با مبادله ۳۴.۰۶۴ میلیارد ریال، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله ۲۱.۳۴۳ میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله ۱۲.۱۶۱ میلیارد ریال، تالار منطقه ای کرج با مبادله ۹.۸۹۷ میلیارد ریال و تالار منطقه ای تبریز با مبادله ۷.۷۸۷ میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24