Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون وزیر اقتصاد گفت: مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت، از فردا آغاز می شود.

مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت از فردا آغاز می شود

به گزارش بورس24 ، نشست خبری میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی به منظور اعلام مرحله جدید واریز سود سهام عدالت، دقایقی قبل آغاز شد.

وی در این نشست گفت: مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت از فردا اغاز می شود

رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مرحله تکمیلی سهام عدالت برای ۱۶ گروه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ۱۲ بهمن آغاز می شود.

وی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشمولانی هستند که سهام یک میلیون تومان را کامل در اختیار دارند و از سود کامل ۱۵۰ هزار تومانی برخوردارند.

پوری حسینی افزود: تنها چهار گروه کارمندان، بازنشستگان لشگری و کشوری و تامین اجتماعی، کارگران فصلی و ساختمانی، روستاییان و عشایری که تحت پوسش کمیته امداد نیستند و کسانی که قبلا تحت پوشش کمیته امداد بودند اما اکنون مددجو میستند. چهار گروهی هستند که در دهه فجر سود انها پرداخت نمی شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اگر مجامع بانکها برگزار شود، قیمت های ما باطل می شود و باید قیمت های جدید اعلام کنیم، گفت: از آبان ماه به بعد صورتهای حسابرسی شده و کارشناسی شده را در هیات واگذاری مصوب می کنیم؛ البته امسال تاخیر صورت گرفت که به دلیل تغییر دو عضو وزیر در هیات واگذاری بود.

وی در خصوص واگذاری شرکتهای بیمه نیز گفت: ما برای شرکتهای بورسی، اقدام به کارشناسی نکرده و آیین نامه صراحت دارد که با قیمت نماد معاملاتی قیمتگذاری صورت گیرد؛ بنابراین هر سه شرکت بیمه نیز بر این اساس قیمتگذاری صورت می گیرد یعنی ملاک اصلی، قیمت تابلوی بورس است؛ اما امتیاز خاصی برای این سهم قائل نیستیم، البته درصدی هم به قیمت تابلو اضافه کرده ایم.

پوری حسینی ادامه داد: هر سه سهم احتمالا با قیمت خوبی به فروش خواهد رفت.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24