Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمدرضا رستمی مدیر عامل سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره صحت این شایعه اعلام کرد: بله این خبر صحت دارد. این تصمیم بانک صنعت و معدن پیرو سیاست های دولت اتخاذ شده است. این واگذاری تکلیفی قانونی است که بر عهده بانک ها گذاشته شده است...

بانک صنعت و معدن با «آتیه دماوند» و «شیران» خداحافظی می کند

بورس24 : خبرهایی که از گوشه و کنار بازار شنیده می شود از تصمیم بانک صنعت و معدن برای واگذاری بلوک سرمایه گذاری آتیه دماوند حکایت دارد. بانک صنعت و معدن مالکیت 65.730 درصد معادل 3 میلیارد سهم از سهام وآتی را در اختیار دارد.

واگذاری وآتی توسط بانک صنعت و معدن قطعی است

محمدرضا رستمی مدیر عامل سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره صحت این شایعه اعلام کرد: بله این خبر صحت دارد. این تصمیم بانک صنعت و معدن پیرو سیاست های دولت اتخاذ شده است. این واگذاری تکلیفی قانونی است که بر عهده بانک ها گذاشته شده است.

او اضافه کرد: مالیات هایی که دولت برای عدول از این قانون پیش بینی کرده مالیات های سنگینی است. بنابراین اراده دولت در این زمینه قوی است و همه بانک ها نیز در همین راستا حرکت خواهند کرد.

وی افزود: همه بانک ها از سوی دولت موظف شده اند تا دارایی های خود را در سایر شرکت ها به فروش برسانند. بانک صنعت و معدن نیز در همین راستا قصد دارد بلوک های سرمایه گذاری آتیه دماوند و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را به فروش برساند.

او درباره خریدار احتمالی بلوک واتی تصریح کرد: در ابتدا لازم است تا بلوک واتی ارزیابی شده و سپس عرضه شود. خودمان نیز سعی خواهیم کرد تا مشتری های بالقوه را دعوت کنیم تا در این واگذاری شرکت نمایند. تلاش بانک نیز در همین راستاست تا سهام واتی را با تشریفات قانونی لازم به خریداران بالقوه عرضه نماید.

رستمی در خصوص زمان این واگذاری ها بیان داشت: بانک صنعت و معدن همه تلاش خود را خواهد کرد تا بلوک های واتی و شیران در سال جاری واگذار شوند.

گفتنی است بانک صنعت و معدن علاوه بر مالکیت بیش از 65 درصدی سهام واتی مالکیت 49.99 درصد معادل 2 میلیارد سهم از سهام شیران را نیز در اختیار دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24