Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

برای مردم روز‌های سختی را رقم خواهد زد / لایحه دولت، بر خلاف تمام وعده هایش بود / تدابیر سختی را برای مردم در نظر داشتند اختلاف هزار و ۱۰۰ تومانی نرخ ارز آزاد و نرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز در لایحه بودجه هیچ تناسبی با شعار ارز تک نرخی نداشته و مشخص نیست، مبنای این نرخ ارز پیشنهادی چیست...؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: بودجه ٩٧ برای دولت منافع زیادی دارد، اما...

بورس24 : موسوی لارگانی تأکید کرد: اختلاف هزار و ۱۰۰ تومانی نرخ ارز آزاد و نرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز در لایحه بودجه هیچ تناسبی با شعار ارز تک نرخی نداشته و مشخص نیست، مبنای این نرخ ارز پیشنهادی چیست. 

به گفته نماینده مردم فلاورجان در مجلس، موضوعاتی نظیر پرداخت بدهی‌ های دولت، تأمین مالی طرح‌ های نیمه تمام و اصلاح مالی صندوق‌ های بازنشستگی باز هم مورد غفلت واقع شده و حرکت دولت به سمت فروش اوراق بیشتر موجب بدهکارتر شدن آن و افزایش بار مالی آن در آینده می‌ شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد: در سال جاری ۵ هزار میلیارد تومان در رابطه با اصل و سود اوراق بدهی دولت، باید پرداخت شود.

وی در پایان گفت: بودجه ۹۷ فاقد راهکاری برای حل ابر چالش‌های اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی و حذف یارانه ثروتمندان است و در رابطه با معضلات زیست محیطی نیز پیشنهادی ارائه نشده است که همه این موارد نشان می‌ دهد این بودجه برای دولت منافع زیادی به بار خواهد آورد، اما برای مردم روز‌های سختی را رقم خواهد زد.

سید ناصر موسوی لارگانی نیز در تشریح دلایل این اتفاق در این گفت‌ و گو اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه ۹۷، تدابیر سختی را برای مردم در نظر داشت و بر عکس آنچه که بر اساس وعده‌ های دولت و توصیه‌ های کارشناسان انتظار می‌ رفت، لایحه دولت، فاقد از هر گونه اراده برای تغییر شرایط اقتصادی و به کارگیری سیاست‌ های راه گشای اقتصادی بود.

وی در ادامه افزود: دولت در این لایحه هیچ عزمی برای حرکت به سمت اقتصاد آزاد و رقابتی نشان نداد و ارقام موجود در لایحه، مؤید این مطلب است.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24