Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

برف هم خاطره می شود رئیس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌ شود، گفت: بارندگی های اخیر کشور را از وضعیت خشکسالی خارج نکرد و...

هواشناسی: سامانه بارشی تنها یک روز دیگر میهمان ماست / زمان خروج از کشور، سه‌ شنبه ١٠ بهمن‌ ماه

بورس24 : رئیس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌ شود، گفت: بارندگی های اخیر کشور را از وضعیت خشکسالی خارج نکرد.

داود پرهیزکار با اشاره به خاستگاه سامانه سرد و بارشی که موجب بارش نزولات آسمانی شده است، گفت: این سامانه بارشی سه‌شنبه 10 بهمن‌ ماه از سمت شرق و شمال شرق از کشور خارج می‌ شود.

رئیس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اروپا حرکت خود را آغاز کرده و از سمت غرب وارد کشور شده که هسته اصلی این سامانه هوای قطبی است.

وی افزود: این سامانه بارشی از روی اقیانوس اطلس شکل می‌گیرد و هنگام ورود به ایران بیشترین انرژی را دارد، اما در زمان حرکت به سمت شرق و شمال شرق هیچ‌ منبع رطوبتی برای تغذیه آن وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی فعالیت‌های سامانه‌های بارشی در بهمن، اسفند سال جاری و فروردین سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم میزان بارندگی در سال جاری در حد معمول و بیشتر باشد تا از میزان خشک‌سالی کم شود.

پرهیزکار تصریح کرد: این بارش‌ها مبنی بر رفع خشک‌سالی نیست در واقع از اول مهرماه نسبت به بارش‌های سال زراعی تاکنون بیش از ۶۰ درصد کم‌بارشی داشته‌ایم که این سامانه بخشی از ۶۰ درصد را جبران می‌کند.

رئیس سازمان هواشناسی یادآور شد: باید دقت داشت که خشک‌سالی در کشور پابرجاست.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24