Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یخبندانی در راه است! احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای هوای تهران امشب به ۶ تا ٧ درجه زیر صفر خواهد رسید که...

هواشناسی: تهرانی ها امشب هوای ٧ درجه زیر صفر را تجربه می کنند

بورس24 : یک مسئول در سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز بارش در تهران ادامه دارد اما از شدت آن کاسته می شود؛


: احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز یکشنبه بارش در کل کشور در حال کم شدن است و تا ساعاتی دیگر قطع خواهد شد و در تهران کم و بیش ادامه خواهد داشت اما از شدت آن کاسته می شود.


وی ادامه داد: بارش در مناطق مرکزی کشور نیز به تدریج قطع خواهد شد و در اواخر امروز به شرق اصفهان، استان یزد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی رضوی و نیز دامنه های البرز در استان سمنان، گیلان و مازندران محدود می شود.


احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه نیز در استان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش هایی از استان یزد، خراسان جنوبی رضوی و شمالی بارش برف صورت ضعیف ادامه دارد و جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش کم باران رخ خواهد داد.


وظیفه هشدار داد: جاده های کوهستانی شمال به سمت جنوب به خصوص در جاده هایی که تردد کمتر است به علت بارش برف بسته شده اند و کم و بیش بارش در جاده ها به ویژه در ارتفاعات البرز ادامه دارد .


وی با اشاره به دمای منفی 4 درجه دیشب تهران اعلام کرد: انتظار می رود دمای هوای تهران امشب به 6 تا 7 درجه زیر صفر برسد.


وظیفه تاکید کرد: با توجه به بارش و بارندگی ها، افت دما را خیلی نداشتیم اما با صاف شدن هوا و قطع شدن بارش ها دمای هوا نیز سردتر می شود و این روند تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت؛ از روز چهارشنبه دمای هوا به تدریج گرم تر خواهد شد.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد : دوشنبه صبح تهران به کمترین درجه هوا نسبت به روزهای گذشته خواهد رسید که تا سه شنبه ادامه دارد.

منبع:جام جم آنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24