Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس مرکز مدیریت بحران، ریسک و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در ساعات آینده احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب زیاد است و ضروری است شهروندان اقدامات لازم برای حفاظت از کنتور‌های آب را به انجام رسانند.

احتمال یخ زدگی کنتور‌ها و لوله‌های آب در ساعات آینده

به گزارش بورس24 ؛ محمدرضا احمد نسب گفت: در ساعات آینده احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب زیاد است و ضروری است شهروندان اقدامات لازم برای حفاظت از کنتور‌های آب را به انجام رسانند.

رئیس مرکز مدیریت بحران، ریسک و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این زمینه توضیح داد: پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش‌های مناسب باید انجام بگیرد و البته به صورتی باشد که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

وی افزود: شهروندان از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور جلوگیری کنند و در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

احمدنسب ادامه داد: کلیه واحد‌های عملیاتی شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران در حالت آماده‌باش هستند.

قائم مقام مدیرعامل در ستاد مدیریت بحران آبفای استان تهران در بخش دیگری از سخنان با اشاره به قطع برق برخی مناطق در تهران و شهر‌های دیگر استان گفت: به علت قطع برق در منطقه ۲۲ تهران، تعدادی از چاه‌های آب منطقه ۲۲ از مدار خارج شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی وارد مدار شد.

وی ادامه داد: در منطقه وردآورد تعدادی از چاه‌های آب به علت قطع برق از مدار خارج شده‌اند که در تلاشیم این مشکل رفع شود؛ هم‌چنین برق مخزن کوه‌سیاه و ۱۵ حلقه چاه در آبفای جنوب غربی قطع است که عمدتا به علت شکستگی درختان و قطع خطوط برق بوده است.

احمدنسب در پایان اضافه کرد: خوش‌بختانه در روند توزیع آب در تهران و شهر‌های دیگر استان ها مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: میزان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24