Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در حال حاضر دفتر شرکت در واقع توسط اداره دارایی قزوین پلمپ شده و پس از رسیدگی به مالیات و مشخص شدن شرایط آزاد می شود و همچنان منتظر نظر نهایی حسابرس هستیم.

آش نخورده و دهان سوخته؛ توقیف اموال کنتورسازی به دلیل پرداخت نکردن مالیات پروژه صندوق‌های فروشگاهی!

به گزارش بورس24 ، ظاهرا اعتراضات سهامداران کنتور سازی تمامی ندارد و با ارائه هر راهکار یک مشکل جدید سر راه سهامداران این مجموعه قرار می گیرد، یک روز حساب سازی ، یک روز توقف نماد، روز دیگر خرید سهام از سوی مسئولان با قیمتی نه چندان جذاب و بار دیگر بدهی مالیاتی و توقیف اموال یکی پس از دیگری زخمی بر زخم قبل سهامداران این شرکت می زند. مسئولان کشوری در راستای حمایت از این سهامداران بسته هایی را ارائه دادند که تاکنون نتیجه خاصی را در بر نداشته است و سهامداران همچنان ناراضی اند و دائما اقدام به تجمع می کنند.

هادی غنچه سرپرست جدید مجموعه کنتور سازی در خصوص آخرین وضعیت این شرکت به بورس24 گفت:در حال حاضر حسابرس در حال بررسی حساب های شرکت است و مالیاتی که ارقام متفاوتی برای آن مطرح می شود قطعا باید کاهش یابد چرا که بخشی از آن به آمار بخش صندوق های فروشگاهی و... باز می گردد و در خواست شده تا عملیات مالی شرکت هم از سال 90 به بعد بررسی شود و ما وضعیت واقعی بدهکاری مالیاتی را استخراج کنیم تا پس از آن بر اساس قوانین مذاکرات با اداره مالیات عملیاتی شود.

وی در خصوص فعالیت کارخانه هم گفت: بر اساس آخرین مجمعی که داشتیم قرار بود کالا های دپو شده در گمرک بندر عباس ترخیص شود اما به دلیل برخی مشکلات بروکراسی و شکایت طلبکاران مبنی بر توقیف کالا ها همچنان ترخیص کالا نهایی نشده است. این در حالی است که سه ماه است ترخیص کار شرکت در این منطقه مستقر شده و برای ترخیص کالا در تلاش است. خطوط تولید به دلیل برخی مشکلات در گمرک هنوز راه اندازی نشده است. البته کارکنان آماده اند و منظر قطعات هستند. صحبت ها با مشتری ها هم به منظور فروش کالا عملیاتی شده اما فعلا این مشکل سد راه است .

غنچه در ادامه در پاسخ به سوالی درباره توقیف اموال شرکت ناشی از بدهی مالیاتی گفت: در حال حاضر دفتر شرکت در واقع توسط اداره دارایی قزوین پلمپ شده و پس از رسیدگی به مالیات و مشخص شدن شرایط آزاد می شود و همچنان منتظر نظر نهایی حسابرس هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که بانک پاسارگاد اقدامات خود را برای بهبود وضعیت شرکت متوقف کرده است گفت: تا کنون بانک پاسارگاد اقدامات خوبی انجام داده است و تزریق نقدینگی برای خرید سهام و هزینه های شرکت را انجام داده است ، بخشی از پرداخت بدهی ها به طلبکاران عملیاتی شده و در تلاشیم تا مشکل ترخیص کالا سریعتر برطرف شود. قطعا با تولید کالا شرایط شرکت رو به بهبودی می رود و امیدواریم این امر سریعتر انجام شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24