Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عادل نژاد سلیم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص وضعیت این هلدینگ پتروشیمی به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: طبق استراتژی ۵ساله شرکت، برنامه رفع موانع و افزایش تولید و طرح توسعه در دستور کار شرکت قرار گرفته است...

شرکت های هلدینگ خلیج فارس به ظرفیت ١٠٠ درصدی نزدیک شدند

بورس24 : هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در فروردین ماه سال 93،با هدف افزایش تولید و سودآوری بیشتر استراتژی ۵ ساله خود را تدوین کرد. طبق همین استراتژی ، سال آینده هلدینگ خلیج فارس به ظرفیت اسمی 100درصدی خود خواهد رسید. «فارس» بر اساس همین استراتژی حجم فعالیت های خود را  در تمام جنبه ها  افزایش داده  و سال 97 سال شکوفایی این شرکت بزرگ  و مادر در حوزه پتروشیمی خواهد بود چراکه پروژ های مهم شرکت از پتروشیمی لردگان تا بید بلند به تولید خواهند رسید.

عادل نژاد سلیم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص وضعیت این هلدینگ پتروشیمی به خبرنگار بورس24 گفت: طبق استراتژی ۵ساله شرکت، برنامه رفع موانع و افزایش تولید و طرح توسعه در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی گفت: بر اساس همین برنامه، قرار شد  ظرفیت تولیدی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ افزایش یابد. در ابتدای برنامه  ظرفیت تولید هلدینگ  ۶۸درصد بوده که به ظرفیت کنونی ۸۵ درصد افزایش داشته است. همچنین سال آینده پنجمین سال اجرای سند استراتژی شرکت است، که ما به ۱۰۰درصد ظرفیت خواهیم رسید.

نژاد سلیم گفت: همچنین هلدینگ خلیج فارس حدود ۷میلیارد یورو پروژه در دست دارد که برخی از طرح ها به راه اندازی رسیده و سایر پروژه ها هم تا  سال ۹۸ به مرحله تولید اسمی قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، سبد سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس نسبت به گذشته متنوع و کاملتر شده و ما هر ساله سود پیش بینی شده خود را پوشش داده ایم و علی رغم تلاطم اقتصادی شدید، تعدیل منفی نداشته ایم.

«فارس» گزینه مناسب سرمایه گذاری ....

مدیر عامل بزرگترین شرکت بورس ادامه داد: سال ۹۷ سال شکوفایی هلدینگ خلیج فارس خواهد بود؛ چرا که بسیاری از پتانسیل های هلدینگ به بالفعل تبدیل می شود. بازار هم به این پتانسیل ها پی برده که این شرکت جای مناسبی برای سرمایه گذاری است و ریسک هایی که به شرکت مترتب می شد، از بین رفته یا کم شده است.

وی در خصوص پروژه های این شرکت گفت: پتروشیمی ایلام راه اندازی شده است و تا پایان سال جاری ، یا سه ماهه ابتدایی ۹۷ الفین ایلام به تولید خواهد رسید.همچنین پتروشیمی لردگان در ابتدای سال آینده و پروژه های بید بلند و گچساران در انتهای سال ۹۷ به بهره برداری می رسند.

نژاد سلیم در خصوص آخرین وضعیت صادرات شرکت گفت: طبق بودجه صادرات انجام می شود به طوری که  در ۹ ماهه نسبت به سال گذشته ۶درصد از نظر میزان و ۱۳ درصد هم از نظر ارزشی رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم بودجه شرکت تا پایان سال پوشش داده شود و اگر تعدیلی داشته باشیم به موقع اعلام خواهیم کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24