Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در خصوص این آگهی و علل واگذاری ها و همچنین تاثیر این واگذاری های گسترده بر درآمد شرکت به بورس ٢۴گفت : در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و الزام بانک ها برای خروج از بنگاهداری فراخوان داده شد تا آن دسته از فعالان بخش خصوصی واقعی که تمایل به خرید دارند به میدان بیایند و اگر تمایل به سرمایه گذاری دارند ورود کنند و در همین راستا مذاکره کنند، این آگهی در واقع فراخوانی بود برای فعالان بازار سرمایه و تولید کنندگان تا مذاکره صورت گیرد...

دلیل عرضه گسترده ٣٠ شرکت بورسی و غیر بورسی توسط «وبانک» اعلام شد

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی فراخوان فروش دارایی های خود را در آخرین روز هفته گذشته اطلاع رسانی کرد و بر این اساس 30 شرکت از زیر مجموعه های گروه برای فروش به بازار و فعالان اقتصادی معرفی شدند تا در صورتی که خریداری تمایل به سرمایه گذاری در این شرکت ها دارد اقدام به مذاکره و طی تشریفات قانونی نماید.

خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در خصوص این آگهی و علل واگذاری ها و همچنین تاثیر این واگذاری های گسترده بر درآمد شرکت به بورس24 گفت : در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و الزام بانک ها برای خروج از بنگاهداری فراخوان داده شد تا آن دسته از فعالان بخش خصوصی واقعی که تمایل به خرید دارند به میدان بیایند و اگر تمایل به سرمایه گذاری دارند ورود کنند و در همین راستا مذاکره کنند، این آگهی در واقع فراخوانی بود برای فعالان بازار سرمایه و تولید کنندگان تا مذاکره صورت گیرد.

وی در ادامه افزود:تاکنون مراجعاتی برای خرید شرکت ها وجود داشته است اما نه به طور جدی که به مزایده رسیده باشد، برای نمونه شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی مشتری دارد و مذاکراتی هم صورت گرفته است ، اما هنوز به مرحله تصمیم گیری نرسیده است.

غریب پور در خصوص درآمد ناشی از واگذاری دارایی ها آگهی شده هم گفت: در ابتدا باید با مشتریان به قطعیت برسیم تا نتیجتا کار کارشناسی صورت گیرد و اقدام به عرضه نماییم و در نهایت بتوان برآورد داشت که از هر فروش چه میزان عایدی برای شرکت محقق خواهد شد ، قطعا در صورتی که واگذاری هر یک از شرکت ها جدی شود اطلاعات آن در کدال افشا خواهد شد.

وی در مورد وضعیت شرکت ها و طرح ها و پروژه های مجموعه «وبانک» هم گفت: خوشبختانه توانستیم در شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی 4 ماه زودتر از برنامه پروژه کنسانتره را نهایی کنیم. همچنین در شرکت شازند هم عملکرد مطلوب بوده است و انتظار تعدیل مثبت داریم. «سیدکو» هم از شرکت های فعال در حوزه سیمان به نسبت سایر شرکت های فعال در این حوزه از شرایط خوبی برخوردار بوده است و قطعا به بودجه پیش بینی شده خواهد رسید، در «وتوسم» هم که تعدیل مثبت داشتیم.

غریب پور ادامه داد: در خصوص پروژه نفت نیک قشم هم در حال مذاکره برای اخذ فاینانس خارجی هستیم و در پروژه طرح توسعه اراضی آبی پارس هم عملیات شروع شده است، در مخمل و ابریشم کاشان به دنبال اجرای پروژه هستیم و با توجه به نهایی شدن کنسانتره سنگان به دنبال اتمام پروژه گندله هستیم که تا نیمه اول 97 به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت : گروه توسعه ملی در نطر دارد تا فعالیت شرکت ها و بنگاه داری را با بهترین کیفیت عملیاتی نماید و واگذاری های ما در راستای اجرا و الزامات قانونی است، فعالیت های جاری در حال اجراست و تمام موارد به صورت حرفه ای عملیاتی می شود و استراتژی شرکت اداره شرکت های زیر مجموعه با بهترین کیفیت است و سهامداران نباید نگرانی از بابت عملکرد مالی شرکت نداشته باشند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24