Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کره جنوبی به منظور کنترل استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین، استفاده از حساب‌های کاربری غیرحقیقی را ممنوع اعلام کرده است.

سخت‌گیری‌های کره جنوبی برای ارزهای دیجیتالی

به گزارش بورس24 ، به نقل از وب سایت زد دی نت، این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب سایت‌ها، حساب‌های کاربری و پلت‌فرم‌های بسیاری برای استخراج بیت‌کوین یا بیت‌کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آنها به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند.

کره جنوبی به منظور تحت کنترل قرار دادن این مبادلات تجاری حالا تصمیم گرفته است که تنها افراد با حساب‌های کاربری بانکی معین و مشخصی که در سیستم‌های مبادلات بانکی ثبت و رجیستر شده‌اند، قادر خواهند بود با ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده خرید و فروش کنند. بدین ترتیب سایر حساب‌های کاربری نامشخص از انجام مبادلات تجاری منع خواهند شد و این قانون از سه‌شنبه هفته آینده یعنی ۳۰ ژانویه اجرا و عملی خواهد شد.

روش این کار به این صورت است که تنها حساب‌های کاربری مجازی که اطلاعات مشخص کاربر آن در بانک‌های مربوطه در کشور کره جنوبی ثبت و رجیستر شده باشد، قابلیت تبادل ارز و خرید و فروش با ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و مونرو را خواهند داشت .

بسیاری از هکرها و مجرمان سایبری این روزها به منظور استخراج بیت کوین ماینینگ، از حساب‌های کاربری، مرورگرهای اینترنتی و دستگاه‌های متصل به اینترنت کاربران (گوشی همراه و رایانه) بدون اجازه آنها سوءاستفاده می‌کنند و این امر می‌تواند مشکلات و چالش‌های متعددی را برای کاربران در فضای اینترنت ایجاد کند.

به نظر می‌رسد کره جنوبی با راهکار و تدابیر مناسبی که برای کنترل و مدیریت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده اندیشیده است، می‌تواند کمک بسزایی به افزایش امنیت و عدم گمراهی مبادلات تجاری کلان در کشورش شود. چراکه در شرایط حساس کنونی جهان دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند به طور کامل استفاده و استخراج ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین را ممنوع کند زیرا مجرمان سایبری بسیاری توانایی دور زدن این قوانین و ممنوعیت ها را نیز دارند. پس بهترین راهکار ممکن آن است که قوانین مناسبی را برای کنترل و مدیریت بهینه ایجاد کنند تا بسترهای سوءاستفاده و تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز نظیر قاچاق دارو، اسلحه، تجهیزات تروریستی را از بین ببرد.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24