Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سرمایه گذاری توسعه ملی به عنوان یکی از اولین شرکت های سرمایه گذاری است که اقدام به انتشار صورت های مالی به همراه گزارش تفسیری مدیریت نموده است.بر اساس گزارش ٤٦ صفحه ای ارائه شده، این شرکت با افزایش فعالیت های خود در حوزه اصلاح سبد سرمایه گذاری ها و پرداخت بدهی ها با فروش بخشی از سرمایه گذاری های کم بازده در سال مالی ٩٦، توانسته است رشد ٩٢ درصدی در سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها نسبت به سال مالی گذشته را تجربه نماید و از این محل سودی بالغ بر ٩٢ میلیارد تومان محقق نماید. از سوی دیگر شرکت در سال مالی مذکور با تحصیل بیش از ٣٤ میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، ٢٤ میلیارد تومان سهام پتروشیمی مبین، ٢١ میلیارد تومان سهام پتروشیمی زاگرس و چند شرکت دیگر و همچنین واگذاری ١٢٥ میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، ١٠٩ میلیارد تومان سهام پتروشیمی خارک، ٣٢ میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری نیرو و چند شرکت دیگر، در بین شرکت های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس رتبه نخست از منظر شناسایی سود حاصل از فروش و رتبه دوم از منظر گردش معاملات را به خود اختصاص داده است...

بازدهی «وتوسم» ؛ ٣٣ درصد!

بورس24 : سرمایه گذاری توسعه ملی به عنوان یکی از اولین شرکت های سرمایه گذاری است که اقدام به انتشار صورت های مالی به همراه گزارش تفسیری مدیریت نموده است.

بر اساس گزارش ٤٦ صفحه ای ارائه شده، این شرکت با افزایش فعالیت های خود در حوزه اصلاح سبد سرمایه گذاری ها و پرداخت بدهی ها با فروش بخشی از سرمایه گذاری های کم بازده در سال مالی ٩٦، توانسته است رشد ٩٢ درصدی در سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها نسبت به سال مالی گذشته را تجربه نماید و از این محل سودی بالغ بر ٩٢ میلیارد تومان محقق نماید. از سوی دیگر شرکت در سال مالی مذکور با تحصیل بیش از ٣٤ میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، ٢٤ میلیارد تومان سهام پتروشیمی مبین، ٢١ میلیارد تومان سهام پتروشیمی زاگرس و چند شرکت دیگر و همچنین واگذاری ١٢٥ میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، ١٠٩ میلیارد تومان سهام پتروشیمی خارک، ٣٢ میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری نیرو و چند شرکت دیگر، در بین شرکت های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس رتبه نخست از منظر شناسایی سود حاصل از فروش و رتبه دوم از منظر گردش معاملات را به خود اختصاص داده است.
این شرکت در سال مالی 1396 سود خالصی معادل 221 میلیارد تومان (491 ریال به ازای هر سهم) را نصیب سهامدارانش نموده است. همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در گزارش خود بازدهی قیمتی سهام خود در این سال مالی را 33 درصد و بازده سبد سرمایه گذاری های بورسی را حدود 30 درصد عنوان نموده که نسبت به بازده شاخص کل از عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24