Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، انجمن تولید کنندگان ذغال سنگ و مجموعه های مصرف کننده ذغال سنگ موضوع افزایش نرخ ذغالسنگ مورد بحث قرار گرفت و افزایش ١٣ درصدی آن مورد تصویب قرار گرفت.در این جلسه مقرر شد که در صورت های مالی ٩ ماهه شرکت ها این افزایش نرخ لحاظ شود، اما گویا ذوب آهن مجددا درخواست تجدید نظر داده است...

انجمن ذغال سنگ : دبه ذوب آهن را نمی پذیریم!

بورس24 : در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، انجمن تولید کنندگان ذغال سنگ و مجموعه های مصرف کننده ذغال سنگ موضوع افزایش نرخ ذغالسنگ مورد بحث قرار گرفت و افزایش 13 درصدی آن مورد تصویب قرار گرفت.در این جلسه مقرر شد که در صورت های مالی 9 ماهه شرکت ها این افزایش نرخ لحاظ شود، اما گویا ذوب آهن مجددا درخواست تجدید نظر داده است.

سعید صمدی دبیر انجمن ذغال سنگ در گفت و گو با بورس24 در خصوص نامه اخیر ذوب آهن گفت: این موضوع قبلا مورد تصویب واقع شده و ما تاییدیه های نهایی را گرفتیم،نماینده ذوب آهن نیز در آن جلسه که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بود این مسئله را پذیرفت و بیان داشت که این موضوع را عملی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این موضوع مسئله امروز نیست که بتوان به راحتی آن را زیر سوال برد. حتی انجمن ذغال سنگ نیز به افزایش نرخ های بالاتر اعتقاد داشت و این افزایش به علت در نظر گرفتن منافع شرکت هایی همچون ذوب آهن بوده است.

وی توضیح داد: در نتیجه نمی توان در مورد موضوعی که توافق و تصویب شده بار دیگر سخن گفت، حتی شرکت های مربوطه نیز این داستان را پذیرفته و در صورت های مالی خود لحاظ کرده اند در نتیجه بیان این مسئله که باید بار دیگر بازنگری صورت گیرد، درست نیست.

وی تاکید کرد: در این نامه به منافع سهامداران خرد توجه شده و باید گفت این میزان افزایش برای هر دو طرف مناسب است و همچنان که آن ها منافع سهامداران خود را در نظر می گیرند، ما نیز باید منافع سهامداران خود را در نظر بگیریم.

وی خبر داد: انجمن ذغال سنگ هم در این خصوص نامه ای برای وزرا، آقای کرباسیان و سرقینی نوشته و اعتراض خود را اعلام کرده است، چرا که با در نظر گرفتن نامه ارسال شده ذوب آهن به سازمان بورس تفاهم نامه پیشین ما دچار مشکل خواهد شد.

وی تاکید کرد: وزارت خانه مربوطه نیز پشت این تفاهم نامه ایستاده و از آن حمایت خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24