Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام مسئول در شرکت بوتان: نرخ ارز ۳۰ درصد گران شد، چاره ای نبود؛ ناگزیر به افزایش قیمت شدیم! یک مقام مسئول در شرکت بوتان با بیان اینکه اوضاع امروز واحدهای تولیدی مانند گیر کردن واحدهای تولیدی میان دو چرخ دنده رکود و قیمت تمام شده است، گفت: به دلیل افزایش حدود ۳۰ درصدی نرخ ارز از ابتدای امسال تاکنون ناگزیر به افزایش قیمت شده‌ ایم...

چرایی گرانی ناگهانی پکیج بوتان

بورس24 : یک مقام مسئول در شرکت بوتان با بیان اینکه اوضاع امروز واحدهای تولیدی مانند گیر کردن واحدهای تولیدی میان دو چرخ دنده "رکود" و "قیمت تمام شده" است، گفت: به دلیل افزایش حدود ۳۰ درصدی نرخ ارز از ابتدای امسال تاکنون ناگزیر به افزایش قیمت شده‌ ایم.

قاسم مصطفوی در گفت‌ و گوییدر رابطه با افزایش 14 درصدی قیمت برخی از محصولات شرکت بوتان، اظهار داشت: طی ماه‌ های اخیر نرخ دلار نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده و همین امر تأثیرات زیادی را بر قیمت تمام شده کالاهای صنعتی ایجاد کرده است..

وی با بیان اینکه قطعات اصلی پکیج های دیواری وارداتی هستند، افزود: افزایش قیمت این محصولات به دلیل افزایش حدود 30 درصدی نرخ ارز از ابتدای امسال تاکنون است. البته افزایش میانگین قیمت انواع فلزات در بازارهای جهانی و به تبع آن در کشور هم از عوامل تأثیر گذار در افزایش قیمت محصولات این شرکت بوده است.

این مقام مسئول در شرکت بوتان اضافه کرد: رکود موجود در بازار ایران و عدم امکان استفاده از ظرفیت کامل تولیدی توسط شرکتها، خود عامل دیگری برای افزایش قیمت تمام شده محصولات شده است.

وی با بیان اینکه اوضاع امروز واحدهای تولیدی مانند گیر کردن واحدهای تولیدی میان دو چرخ دنده "رکود" و "قیمت تمام شده" است، گفت: عدم کشش بازار در افزایش قیمت محصولات و از طرفی فشار افزایش هر روزه قیمت تمام شده، تصمیم گیری را برای بسیاری از تولید کنندگان که در بلاتکلیفی قرار دارند سخت و چالشی شده کرده است.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24