Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١٣٩۶ شرکت بین المللی توسعه ساختمان صبح روز گذشته با حضور اکثریت سهامداران برگزار و وضعیت فعلی و آینده شرکت از سوی مدیرعامل تشریح شد...

در مجمع سالانه شرکت بین المللی توسعه ساختمان اعلام شد : بازار مسکن تکان خورده...

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 31 شهریور 1396 شرکت بین المللی توسعه ساختمان صبح روز گذشته با حضور اکثریت سهامداران برگزار و وضعیت فعلی و آینده شرکت از سوی مدیرعامل تشریح شد.
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکتبین المللی توسعه ساختمان ساعت 9:30 صبح روز شنبه 30 دی ماه 96 در محل سالن اجتماعات شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس (پروژه مگا پارس) با حضور بیش از 93 درصد صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنها و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و حسابرس و بازرس قانونی تشکیل شد.
ریاست این مجمع برعهده دکتر امیر افسر به نمایندگی از شرکت های سرمایه گذاری غدیر و شرکت سرمایه گذاری زرین پرشیا بود و بهزاد گودرزیان از شرکت های دریابان جنوب ایران و صنعتی و بازرگانی غدیر و سید باقر عابدین از شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر نظار و همچنین رضا کامرانی مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان به عنوان دبیر، اعضای دیگر هیات رییسه مجمع را تشکیل دادند.
در ابتدای این جلسه بعد از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، صورت های مالی سال مالی منتهی به شهریورماه 96 به تصویب رسید.
انتخاب اعضای هیات مدیره با توجه به اتمام دوره فعالیت از دیگر دستورات جلسه مجمع بود که به دلیل عدم تغییرات خاص در ترکیب سهامداری، اعضای حقوقی فعلی هیات مدیره برای دوره جدید مجدداً انتخاب شدند.
به این ترتیب شرکت سرمایه گذاری غدیر، شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر، شرکت صنعتی و بازرگانی غدیر، شرکت سرمایه گذاری زرین پرشیا و شرکت دریابان جنوب ایران ترکیب اعضای هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه ساختمان را تشکیل می دهند.
همچنین موسسه حسابرسی شاخص اندیشان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی کوشامنش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل برای سال مالی منتهی به شهریورماه 97 انتخاب شدند. علاوه بر این روزنامه اطلاعات طبق سنوات گذشته به عنوان روزنامه کثیرالانتشار این شرکت انتخاب شد.
در حالی شرکت بورسی بین المللی توسعه ساختمان طی سال مالی 96 ، 73 ریال درآمد به ازای هر سهم محقق کرد با توجه به صورتهای مالی تلفیقی شرکت سودی برای تقسیم میان سهامداران لحاظ نشد. این در حالی است که به سهامداران حاضر در مجمع این نوید داده شد به دنبال بهبود شرایط صنعت ساختمان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای فروش پروژه ها در ماه های آینده، موضوع عدم تقسیم سود در سال مالی 96 برای سال مالی آینده جبران شود.

تحلیل صنعت ساختمان
مهندس رضا کامرانی مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان در ابتدای مجمع سالانه به وضعیت بخش ساختمان در سال مالی گذشته اشاره کرد و گفت: تداوم رکود اقتصادی در کشور به ویژه در صنعت ساختمان و روند ضعیف رشد قیمت و تعداد معاملات در حوزه مسکن کماکان این بخش را با چالش جدی مواجه ساخته است که خوشبختانه با سیاست های جدید دولت در بخش افزایش تسهیلات و کاهش نرخ سود بانکی می توان به آینده این صنعت در سال های پیش رو امیدوار بود.
وی ادامه داد: این در حالی است که در چند ماه گذشته اقبال مصرف کنندگان به خرید واحدهای مسکونی افزایش داشته و حجم معاملات در خانه های متوسط رشد کرده است.
افزایش سهم بازار
مدیرعامل «ثاخت» به جایگاه این شرکت نسبت به دیگر شرکت های ساختمانی رقیب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت بین المللی توسعه ساختمان از لحاظ جمع دارایی ها و سرمایه در مقایسه با دیگر شرکت های هم گروه بررسی در رتبه نخست قرار دارد.
وی افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت در سال مالی 96 را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه شرکت متناسب با دارایی های شرکت نبود این مجموعه به منظور اصلاح ساختار مالی اقدام به افزایش سرمایه 300 میلیارد تومانی کرد تا سرمایه این شرکت به 600 میلیارد تومان افزایش یابد که با تایید مجمع و انمام مراحل پذیره نویسی این مهم به زودی به ثبت خواهد رسید.
مهم ترین استراتژی ها
این مقام مسئول مدیریت پرتفوی دارایی ها و پروژه های فعلی، توسعه فعالیت ها با تعریف پروژه های جدید و شاخص داخلی، توسعه فعالیت های پیمانکاری و مشارکتی با حضور در پروژه های سازمان ها و نهادهای دولتی را از مهم ترین استراتژی های شرکت بین المللی توسعه ساختمان برشمرد.
مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان با تاکید بر اینکه سیاست مجموعه اتمام پروژه های نیمه ساخته بوده و در عین حال برنامه ریزی برای توسعه فعالیت ها در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: تلاش مان این بوده که در پروژه هایی حضور یابیم که منافع خوبی از لحاظ سودآوری عاید مجموعه شده و همچنین برند شرکت با حضور در پروژه های ماندگار و ملی تقویت شود.

منبع : روابط عمومی شرکت بین المللی توسعه ساختمان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24