Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ربات اکنون به منطقه رسیده / کار مطالعاتی آغاز می شود، سه روزه! محسن بهرامی در گفت‌ و‌ گویی درباره زمان انتقال پیکرهای یافت شده از حادثه سانچی و همچنین اطلاعات از پیکرهای مفقود شده اظهار داشت: تاکنون نتیجه آزمایش DNA ۲۹ خانواده ایرانی جانباختگان سانچی گرفته شده و فقط یک خانواده باقی مانده است، دو نفر بنگلادشی هم باید آزمایش بدهند، اما ظاهرا در کشور خودشان امکانات فراهم نیست و باید برای انجام آزمایش به کشور دیگری بروند...

سخنگوی شرکت ملی نفتکش: در مورد پیکر کشته شدگان سانچی درخواست ویژه داشته‌ ایم / باید بررسی شود که پیکر‌ها، قابل خارج کردن هستند یا خیر

بورس24 :سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: در مورد پیکرها درخواست ویژه داشته‌ایم تا بررسی شود که آیا پیکر‌ها، قابل خارج کردن هستند یا خیر و در این زمینه اطلاعاتی را برای ما کسب کنند.

محسن بهرامی در گفت‌ و‌ گوییدرباره زمان انتقال پیکرهای یافت شده از حادثه سانچی و همچنین اطلاعات از پیکرهای مفقود شده اظهار داشت: تاکنون نتیجه آزمایش DNA ۲۹ خانواده ایرانی جانباختگان سانچی گرفته شده و فقط یک خانواده باقی مانده است، دو نفر بنگلادشی هم باید آزمایش بدهند اما ظاهرا در کشور خودشان امکانات فراهم نیست و باید برای انجام آزمایش به کشور دیگری بروند.

وی افزود: با دریافت نتیجه آزمایش DNA تمامی ۳۲ خانواده ۱۰ تا ۱۲ روز زمان می‌برد که اطلاعات نهایی شود.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش درباره ربات اعزام شده به سانچی نیز گفت: ربات اکنون به منطقه رسیده، خبر اولیه این بود که یک روزه می‌تواند کار مطالعاتی را انجام می‌دهد اما اکنون گفته می‌شود که در سه مرحله کار انجام می‌شود و سه روز زمان لازم است که برآوردی از کشتی ارائه دهد.

وی افزود: این ربات که از سوی شرکت‌های بیمه‌گر اعزام شده تصویربرداری می‌کند تا منشاء آلودگی و خسارات به کشتی را بررسی کند و در رابطه با این موضوع بحث دولت‌ها مطرح نیست. درست است که این رباط از چین فرستاده شده اما شرکت‌های بیمه گر متولی آن هستند و ربطی به دولت چین ندارد.

بهرامی تاکید کرد: البته ما نیز در مورد پیکرها درخواست ویژه داشته‌ ایم تا بررسی شود که آیا پیکر‌ها، قابل خارج کردن هستند یا خیر و در این زمینه اطلاعاتی را برای ما کسب کنند.

منبع: ایلنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24