Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رضا اسدی معاون مالی شرکت تبرک خراسان در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص وضعیت فعلی یکی از زیر مجموعه های خود به نام کشت و صنعت شهداب ناب خراسان گفت: این شرکت توانسته فعالیت خوبی را در سال مالی خود داشته باشد و مطابق با پیش بینی خود جلو برود...

آخرین وضعیت «غشهداب» بررسی شد

بورس24 : شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با نماد غشهداب در بازار سرمایه ایران فعالیت می کند، این سهم بازدهی خوبی را در چند ماه اخیر برای سهامداران خود داشته تا جایی که رشد قیمت این سهم در سال جاری حدود 40 درصد گمانه زنی می شود.

رضا اسدی معاون مالی شرکت تبرک خراسان در گفت و گو با بورس24 در خصوص وضعیت فعلی یکی از زیر مجموعه های خود به نام کشت و صنعت شهداب ناب خراسان گفت: این شرکت توانسته فعالیت خوبی را در سال مالی خود داشته باشد و مطابق با پیش بینی خود جلو برود.

وی ادامه داد: این شرکت در 6 ماهه و 9 ماهه پوشش خوبی را از بودجه نشان داده و همین موضوع می تواند مورد توجه بازار قرار گیرد. شرکت شهداب ناب خراسان فروش خوبی را در سال مالی جاری داشته است و به همین دلیل به نظر می رسد که این شرکت سال مالی جاری را با موفقیت به پایان برساند.

وی در پاسخ به این سوال که رشد قیمتی سهام شهداب در بازار سرمایه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: این شرکت پوشش خوبی را در سال جاری داشته و به همین دلیل می تواند مورد توجه بازار و معامله گران آن قرار گیرد. این موضوع می تواند دلیل بازدهی بالای این سهم در چند وقت اخیر و در بازار سرمایه باشد.

وی افزود: این شرکت می تواند مطابق با بودجه پیش برود و سهامداران خود را در پایان سال مالی راضی نگه دارد. این فعالیت های مثبت مجموعه شهداب ناب خراسان منجر به توجه اهالی بازار سرمایه به این سهم شده است.

اسدی درباره شایعه تعدیل مثبت این مجموعه گفت: چنانچه خبری مبنی بر تعدیل مثبت تا پایان سال مالی این شرکت باشد حتما از طریق سامانه رسمی بورس منتشر خواهد شد اما سهامداران بدانند قطعا بودجه پیش بینی شده این مجموعه پوشش داده خواهد شد و به تعهد خود به سهامداران عمل خواهیم کرد.

وی در مورد سیاست تقسیم سود این مجموعه هم تاکید کرد: سیاست تقسیم سود این مجموعه تقسیم 70 درصدی سود هر سهم است که در سال مالی جاری نیز به همین شیوه عمل خواهیم کرد و شرایط فعلی این شرکت رضایت بخش است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24