Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفته که همزمان با دهه فجر ١٠ هزار نشست تبلیغی در تهران برگزار می شود.بررسی بودجه تبلیغات اسلامی در تهران برای برگزاری مجامع تبلیغی و کلیه امور فرهنگی نشان می دهد که اعتبارات فرهنگی تبلیغات اسلامی در تهران زیر یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ، آن هم برای همه برنامه های تبلیغی از جمله اعزام مبلغ و ... .حالا سوال اینجاست آیا برگزاری ١٠ هزار نشست تبلیغی در ایام دهه فجر با این بودجه محدود درست است و یا صرفا یک عدد تبلیغاتی است!برگزاری این ١٠ هزار نشست تبلیغی دست کم ٢ میلیارد تومان بودجه جداگانه و اختصاصی می طلبد!

 ١٠ هزار نشست تبلیغی در تهران ، نشستی ١٠٠ هزار تومان!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری 1775 برنامه فرهنگی و تبلیغی در این استان به مناسبت دهه فجر، گفت: ۱۰ هزار نشست تبلیغی نیز در استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و طلیعه سی و نهمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: این اداره کل برنامه های گوناگون و متنوعی برای اقشار مختلف پیش بینی کرده که با مشارکت مساجد، حسینیه ها، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای آئینی، مراکز و مؤسسات قرآنی ، کانون های فرهنگی، تبلیغی و دیگر مراکز فرهنگی- آموزشی برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری ۱۲۱ گفتمان دینی«جوان انقلاب» ویژه دانش آموزان، طلاب و دانشجویان یکی از برنامه های آموزشی است که با هدف بصیرت افزایی و ایجاد فضای مناسب پاسخگویی به سؤالات، توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه ، از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ماه با هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران و مشارکت مراکز آموزشی از جمله حوزه ها، دانشگاه ها و مدارس به اجرا در خواهد آمد.

این مسئول فرهنگی، با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه و ضرورت تعظیم شعائر دینی افزود: برپایی ۱۰ هزار نشست تبلیغی و سخنرانی با بهره گیری از ظرفیت مبلغین، مبلغات و بانوان فرهیخته در محافل دینی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، از دیگر برنامه هایی است که در راستای رشد و ارتقای بصیرت آحاد مختلف جامعه درباره اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی، راه های تداوم و استمرار آن ، تبیین دستاوردهای انقلاب، نقش رهبری امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب با تأسی از قیام عاشورا و سیره ائمه معصومین علیهم السلام برگزار می شود .

نوری زاده، حمایت در راه اندازی ۵۵ نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب، عکس و کتاب توسط تشکل های مردم نهاد وابسته به این اداره کل و نیز برگزاری ۱۵ مسابقه عکاسی، خاطره نویسی و کتابخوانی را ، از جمله برنامه های دیگری دانست که در سطح استان تهران برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ،گفت: برپایی ۱۵۴ مراسم در مساجد روستایی توسط روحانیون مستقر و ترویج فرهنگ فاطمی؛ هدایت ۴۰۰ تشکل دینی تحت پوشش در اجرای این مراسم؛ سازماندهی و اعزام ۱۰۳۰ مبلغ و مبلغه به مراکز درخواست کننده؛ تولید محتوای پژوهشی و آموزشی در سایت های وابسته به این سازمان ؛ دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و بازدید از مراکز و محافل قرآنی، از جمله برنامه های محتوایی بهمن ۹۶ است.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: کمیته های قرآنی و تشکل های دینی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی ویژه برنامه های گرامیداشت این ایام در ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران فعال شده و مدیران و کارشناسان این نهاد علاوه برحضور و مشارکت فعال در ستادهای دهه فجر شهر و شهرستان های تهران، عضو کمیته فرهنگی و مساجد ستاد دهه فجر هستند.

مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) نیز با حضور مدیران، کارشناسان ، اعضای شورای هیئات ،اعضای کانون مداحان ، مدیران و اساتید مؤسسات و مراکز قرآنی، اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و اساتید مجتمع اموزش علوم اسلامی کوثر در دهه فجر در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24