Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت آسان پرداخت پرشین که در بازار دوم بورس معاملات آن پیگیری می شود، در آخرین شفاف سازی، سود هر سهم خود را ۱۰۰۴ ریال اعلام کرد...

سود «آپ » UP شد...

بورس24 : شرکت آسان پرداخت پرشین که در بازار دوم بورس معاملات آن پیگیری می شود، در آخرین شفاف سازی، سود هر سهم خود را ۱۰۰۴ ریال اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات درج‌ شده در سامانه کدال، درآمدهای عملیاتی «آپ» در صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماه منتهی به سال ۹۶ معادل ۲۸,۴۸۳,۰۶۶ میلیون ریال و به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۳۱ درصدی مواجه شده است.

همچنین سود (زیان) ناخالص این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال با رشد ۳۸ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته به رقم ۲,۵۸۱,۵۳۶ میلیون ریال رسیده است. در عین‌ حال سود (زیان) خالص این شرکت نیز در دوره یاد شده معادل ۲,۰۰۷,۶۱۳ میلیون ریال درج‌ شده که با افزایش ۳۹ درصدی در مقایسه با ۹ ماه منتهی به آذرماه سال ۹۵ مواجه شده است.

سود (زیان) عملیاتی و پایه هر سهم

بر اساس صورت‌های مالی شرکت آسان پرداخت پرشین در ۹ ماه ابتدایی سال جاری، سود (زیان) عملیاتی شرکت با رشد ۳۹ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته به رقم ۲,۱۰۵,۲۳۵ میلیون ریال رسیده است.

شرکت آسان پرداخت پرشین، سود (زیان) پایه هر سهم را در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ با رشد ۳۹ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته معادل ۱۰۰۴ ریال تحقق بخشیده است. همچنین سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ معادل ۱,۸۳۴,۲۹۱ میلیون ریال است که به نسبت سال گذشته از رشد ۲۱ درصدی برخوردار بوده است. در نهایت، سود (زیان) خالص هر سهم با ۳۹ درصد افزایش به نسبت دوره مشابه در سال گذشته در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ به رقم ۱,۰۰۴ ریال رسید.

اطلاعات ترازنامه «آپ»

همچنین بر اساس اطلاعات ترازنامه شرکت آسان پرداخت پرشین با نماد «آپ» که با سرمایه ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال در بازار سهام فعال است «موجودی نقد» را بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ به میزان ۵۱۵,۲۳۱ میلیون ریال اعلام کرده که این رقم به نسبت ۳۰ اسفندماه سال ۹۵ با رشد ۱۳۸ درصدی مواجه شده است.

افزون بر این، بر اساس صورت‌های مالی «آپ»، جمع دارایی‌های این شرکت در این دوره مالی، معادل ۲,۶۹۲,۱۳۴ میلیون ریال است که با افزایش ۵۵ درصدی به نسبت ۱۲ ماه سال گذشته روبرو شده است.

دارایی‌های نامشهود و مشهود

صورت‌های مالی شرکت آسان پرداخت پرشین بیانگر این است که دارایی‌های نامشهود در ۹ ماه ابتدایی سال جاری با کاهش ۲۶ درصدی به رقم ۱۲,۴۰۸ میلیون ریال رسیده است. این در حالی است که دارایی‌های ثابت مشهود این شرکت با افزایش ۴۵ درصدی به رقم ۴,۹۸۴,۱۲۹ میلیون ریال رسید.

همچنین جمع دارایی‌های غیرجاری «آپ» در دوره یادشده با ۴۵ درصد افزایش به رقم ۵,۰۱۵,۹۲۶ میلیون ریال رسیده و جمع دارایی‌های این شرکت معادل ۷,۷۰۸,۰۶۰ میلیون ریال است که از رشد ۴۸ درصدی به نسبت پایان سال گذشته برخوردار شده است.

بر اساس این گزارش، جمع بدهی‌ها جاری شرکت آسان پرداخت پرشین در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر۹۶ معادل ۳,۶۶۸,۹۷۷ میلیون ریال بود که با افزایش ۷۹ درصدی به نسبت ۳۰ اسفندماه سال ۹۵ مواجه شده است.

افزون بر این، بر اساس شفاف‌سازی «آپ»، جمع بدهی‌ها برابر ۳,۷۷۳,۷۶۹ میلیون ریال در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ در صورت‌های مالی شرکت ثبت شد که با افزایش ۶۶ درصدی به نسبت پایان سال مالی گذشته روبرو شده است.

سرمایه شرکت

همچنین در این دوره مالی، سرمایه شرکت آسان پرداخت پرشین از ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال در پایان سال ۹۵ با افزایش ۱۰۰ درصدی در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ به رقم ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال رسیده است. همچنین اندوخته قانونی این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ بدون تغییر به نسبت پایان سال گذشته معادل ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال در این اطلاعات مالی موجود است.

بر اساس این گزارش، جمع حقوق صاحبان سهام در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ معادل ۳,۹۳۴,۲۹۱ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال مالی گذشته با افزایش ۳۴ درصدی مواجه شده است.

منبع : روابط عمومی آپ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24