Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امیر ونکی عضو هیئت‌مدیره وپسا درخصوص عملکرد دوره ۶ ماهه منتهی به ٣١ شهریور ٩۶ این شرکت به بورس ٢۴ گفت: باتوجه به سیاست‌های تأمین مالی سهامدار عمده «شرکت عمران سرمایه‌ ایریک خزر»، برای سال مالی منتهی به ٢٩اسفند ٩۶ و عدم تحقق آن در عرضه اولیه نماد وپسا ، تصمیم به تقسیم سود حداکثری در شرکت‌های گروه اتخاذ شد...

آخرین وضعیت «وپسا» در آستانه ورود به بازار پایه...؟؟

دلایل انتقال نماد «وپسا» به بازار پایه فرابورس بررسی شد.

امیر ونکی عضو هیئت‌مدیره "وپسا" درخصوص عملکرد دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 96 این شرکت به بورس24 گفت: باتوجه به سیاست‌های تأمین مالی سهامدار عمده «شرکت عمران سرمایه‌ ایریک خزر»، برای سال مالی منتهی به 29اسفند 96 و عدم تحقق آن در عرضه اولیه نماد "وپسا"، تصمیم به تقسیم سود حداکثری در شرکت‌های گروه اتخاذ گردید.

وی گفت: در نتیجه جریان خروج منابع نقدی در شرکت‌های گروه ، موجب کاهش حجم چرخه وجه نقد در شرکت‌های مجموعه و همچنین کاهش منابع در اختیار به‌منظور بودجه‌بندی سرمایه‌ای گردیده است.

به گفته وی، خروج وجوه نقد «سود نقدی پرداخت‌شده» از شرکت پارت ماشین سازه معادل 70.000 میلیون ریال،خروج وجوه نقد «سود نقدی پرداخت‌شده» از شرکت اعتماد ماشین آپادانا معادل 11.854 میلیون ریال،خروج وجوه نقد«سود نقدی پرداخت‌شده» از شرکت سازه طرح گستر شهرآرا معادل 10.000 میلیون ریال،خروج وجوه نقد «سود نقدی پرداخت‌شده» از شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس معادل 56.981 میلیون ریال از موارد خروج وجوه نقد شرکت بوده است.

استراتژی های اخیر "وپسا" ...

ونکی گفت: شرکت اعتماد ماشین آپادانا نیز با توجه به موضوع بیان‌شده در بالا و طرح حمایتی دولت از هپکو به‌منظور خرید 3 هزار دستگاه ماشین‌آلات از آن شرکت، عمده واردات خود را متوقف نمود ولی درحال حاضر به دنبال مذاکره در خصوص شروع فاز اجرایی SKD با یک شرکت چینی در سایت کنگان هستیم .

وی گفت: در خصوص شرکت پارت ماشین سازه پارس، باتوجه به آن‌که یکی از دو شرکت فعال در حوزه باربرداری فوق سنگین است، می‌توان گفت که از منظر اقتصادی در بازار انحصار دوجانبه، فعالیت می‌کند. بنابراین عدم ورود به برخی پروژه‌های کوتاه‌مدت به معنای حفظ دستگاه‌های استراتژیک و فوق سنگین برای ورود به پروژه‌های عظیم‌تر بوده است. بدیهی است پس از انعقاد قراردادهایی که تأثیر بااهمیتی بر عملکرد سود و زیانی مجموعه داشته باشد، موضوع از طریق سامانه کدال افشا و به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

چرا به بازار پایه رفتیم؟

عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی خلیج فارس گفت: با توجه به نکات گفته شده و همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فرد صنعت باربرداری سنگین و فوق سنگین شرکت پارت ماشین سازه پارس «از شرکت‌های زیرمجموعه»، درخواست فعالیت در بازار پایه را تقدیم سازمان بورس و اوراق بهادار نمودیم و مورد موافقت نیز قرار گرفت.

ونکی گفت: امیدواریم تا بتوانیم در زمان حضور "وپسا" در بازار پایه، حجم مناسبی از اطلاعات تحلیلی و صورت‌های مالی گروه، عوامل تأثیرگذار بر ارزش ذاتی سهم و روندهای معاملاتی گروه را در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار دهیم و به هدف اصلی خود که ارائه بیشتر ابزارهای تحلیلی به ذینفعان و حذف هرگونه شکاف میان ارزش و قیمت است، دست‌یابیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24