Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این پروژه با مطالعه بالا و کشف بازار هدف صورت گرفت. کیفیت سیمان این مجموعه بالا بوده و ما مدت طولانی بر بازار هدف این پروژه مطالعه کردیم. ظرفیت اسمی این شرکت تولید ٣٣٠٠ تن سیمان در سال است که در صورت راه اندازی این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

بهره برداری از پروژه جدید «سدشت» در بهمن ماه/ مشتریان خارجی آماده خرید محصول سیمان منددشتی

بورس24 : شرکت سیمان دشتستان با احداث پروژه سیمان منددشتی اقدام به افزایش ظرفیت خود کرده. البته این واحد تازه تاسیس شده با هدف صادراتی بوده و به این بازار توجه می کند. شرکت سیمان دشتستان این پروژه خود را در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رساند.

کیومرث موسیوند مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان در گفتگو با بورس24 در خصوص برنامه های این شرکت بیان داشت: شرکت سیمان دشتستان مدت ها به دنبال جذب بازار صادراتی بود تا بتواند بازار خود را تقویت نماید. این شرکت راهی جز صادرات برای ادامه مسیر ندارد و به همین دلیل به فکر جذب بازار های جدید صادراتی است که در این خصوص نیز گام های موفقی برداشته است.

وی ادامه داد: شرکت سیمان دشتستان همچنین پروژه سیمان منددشتی را اجرایی خواهد کرد که این پروژه در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید. هدف از ساخت این پروژه صادرات سیمان بوده و چنانچه بازار داخل ظرفیت داشته باشد اقدام به فروش به بازار داخل نیز خواهیم کرد. سیمان منددشتی برای صادرات مدنظر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازار هدف این محصولات مشخص است بیان داشت: این پروژه با مطالعه بالا و کشف بازار هدف صورت گرفت. کیفیت سیمان این مجموعه بالا بوده و ما مدت طولانی بر بازار هدف این پروژه مطالعه کردیم. ظرفیت اسمی این شرکت تولید 3300 تن سیمان در سال است که در صورت راه اندازی این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص برنامه فروش به بازار داخل گفت: چنانچه در منطقه تقاضایی وجود داشته باشد به فروش خواهیم رساند. البته در نظر داریم تا محصولات جدیدتر و با کیفیت تری را در این مجموعه عملیاتی سازیم یعنی تولید محصولات جدیدتر در این منطقه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه های آتی این شرکت گفت: شرکت در نظر دارد تا به تامین بهینه سازی مصرف آب اقدام نماید و همچنین به پروژه های مربوط به کاهش هزینه ها اقدام نماید، سیمان دشتستان به اقدام به نوسازی ماشین آلات خواهد کرد تا بتواند کیفیت خود را بهتر نماید و موجبات کاهش هزینه ها را فراهم آورد.

موسیوند گفت: ما واحد خاص صادراتی را تشکیل داده ایم و با مشتریان نیز صحبت شده، در نتیجه مشکلی برای فروش صادراتی وجود ندارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24