Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در استرالیا حساب‌های بانکی افرادی که با خریدهای بیت‌کوین مرتبط بوده است به همراه تراکنش‌هایی که کاربران در برخی از مشهورترین سایت‌های خرید ارز دیجیتال این کشور انجام می‌دهند، مسدود کردند.

بانک‌های استرالیا حساب‌ کاربران بیت‌کوین را مسدود کردند

به گزارش بورس24 ؛ خبرنگارانی در توییتر خبر دادند که در استرالیا حساب‌های بانکی افرادی که با خریدهای بیت‌کوین مرتبط بوده است به همراه تراکنش‌هایی که کاربران در برخی از مشهورترین سایت‌های خرید ارز دیجیتال این کشور انجام می‌دهند، مسدود می‌شود.

اسامی بانک‌های استرالیایی‌ که متهم شده‌اند حساب‌های کاربران بیت‌کوین را مسدود می‌کنند به این ترتیب اعلام شده است: بانک ملی استرالیا، بانک رفاه استرالیا و شرکت بانکداری وست‌پک.

در تویت‌ها گزارش شده است که فعالیت‌های کاربران در ارتباط با برخی از سایت‌های معین (بی‌تی‌سی مارکتس، کوین‌اسپات استرالیا، کوین‌جار و کوین‌بیس) از سوی بانک‌ها به عنوان فعالیت‌های مشکوک تلقی شده و مسدود می‌شود.

هرچند این گزارشات همه‌گیر نیست و هنوز مشخص نیست که چرا این کاربران هدف قرار گرفته‌اند.

سخنگوی بانک رفاه استرالیا در این ارتباط می‌گوید: مشتریان ما می‌توانند تا جایی که با شرایط ما و تمام ضوابط قانونی مرتبط دیگر هم‌خوانی داشته باشند، با این ارزها تعامل داشته باشند.

کوین‌اسپات استرالیا این بیانیه را در وب‌سایت خود منتشر کرد: ما به شما اطمینان می‌دهیم که ما هم به اندازه شما از این شرایط ناراحت هستیم، اما متاسفانه بانک‌های استرالیایی تا به حال تمایلی برای کار با صنعت ارز دیجیتال از خود نشان نداده‌اند که این منجر به مسدود شدن گاه‌ و بی‌ گاه حساب‌های مرتبط با ارز دیجیتال و محدودیت‌های شدید حساب‌های فعال شده است و در واقع صنعت ما را از بانک‌ها محروم کرده است.

موسس کوین‌اسپات، راسل ویلسون هم اعلام کرد که از هیچ مسئله همگانی جدیدی مطلع نشده است اما این شرایط را بررسی می‌کند.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24