Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون حقوقی بورس : تاکنون چهار نهاد مالی مشتمل بر دو بانک پاسارگاد و اقتصاد نوین برای مشارکت در این معاملات، در جلسات منعقده، اعلام آمادگی کرده اند...

آخرین خبر از بازخرید سهام سهامداران کنتورسازی

بورس24 : آخرین وضعیت خرید سهام کنتور سازی توسط چهار نهاد مالی و بانکی اعلام شد. این شرکت ها به زودی برای مشارکت در این معاملات با سازمان بورس همکاری خواهند نمود.

موضوع ایجاد امکان معاملات خارج از ساعت برای کسانی که به هر دلیل اضطرار دارند، در شورای عالی بورس به تصویب رسیده است و به محض ابلاغ مصوبه شورای عالی بورس، ساز و کار اجرایی آن و امکان معاملات خارج از ساعت فراهم خواهد شد.

جعفر جمالی، معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص آخرین وضعیت بررسی پیشنهاد معاملات خارج از ساعت سهام کنتور سازی در پاسخ به پیگیری خبرنگار بورس24 گفت: در جریان مشکلات مردم و تنگناهای سهامداران قربانی در این پرونده قرارداریم. در ارتباط با احیای حقوق سهامداران اقدامات و پی گیری های زیادی انجام شده است.

وی گفت: همان طور که پیش تر اطلاع رسانی شده، موضوع ایجاد امکان معاملات خارج از ساعت کسانی که به هر دلیل اضطرار دارند، در شورای عالی بورس به تصویب رسیده است و به محض ابلاغ مصوبه شورای عالی بورس، ساز و کار اجرایی آن و امکان معاملات خارج از ساعت فراهم خواهد شد.

جمالی گفت: تاکنون چهار نهاد مالی مشتمل بر دو بانک پاسارگاد و اقتصاد نوین برای مشارکت در این معاملات، در جلسات منعقده، اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته وی، سهامداران با حجم دارایی 2هزار سهم و کمتر که بیش از 8هزار نفر هستند، و حدود 73درصد سهامداران کنتور سازی را تشکیل می دهند، اگر به هر دلیل تصمیم به فروش سهم خود دارند، قادر خواهند بود که سهام خود را واگذار کنند. کسانی که بیش از 2هزار سهم دارند اجازه خواهند یافت که با مکانیسم معاملات خارج از ساعت تا 10درصد سهم خود را بفروشند.

وی گفت: سازمان بورس هیچ توصیه یا مداخله ای در مورد معاملات سهام شرکت کنتورسازی ندارد و صرفا امکان انجام معاملات خارج از ساعت فروشندگان و خریداران سهام را برای طرفین فراهم کرده است. علی الاصول در بازار سرمایه پس از شفاف سازی کامل وضعیت شرکت و گشایش نماد برای سهامداران و ذینفعان شرکت امکان تصمیم گیری اصولی در مورد سهم وجود دارد.

جمالی افزود: اخبار واصله حکایت دارد که هیات مدیره شرکت در حال بررسی حساب ها از طریق حسابرسی است.همچنین برنامه ریزی و بررسی شیوه های بهینه تولید و توسعه، در چارچوب موضوع شرکت برای احیای کنتور سازی ایرانو زمینه های ممکن برای انعقاد قرارداد در دستور کار مدیران جدید شرکت است.

وی ادامه داد: هیات مدیره تا این تاریخ تلاش بسیاری برای پرداخت حقوق کارگران شرکت و رفع موانع و مقیدات استفاده از اموال شرکت و از آن مهم تر پی گیری توافق با سازمان امور مالیاتی در مورد بدهی های مالیاتی شرکت به عمل آورده اند.مقرر است که مدیران جدید شرکت در آینده گزارشی از نتایج اقدامات و بویژه وضعیت شرکت از جمله میزان دارایی ها، تعهدات و بدهی های آن و همچنین برنامه های آتی به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم ارایه نمایند

وی افزود: رد یابی های مالی و تحلیل معاملات و تعاملات افراد مرتبط با پرونده، ظن اجتماع و تبانی گروهی از افراد برای تحقق نتایج مورد نظر را ایجاد کرده است، تاکید می شود که اشخاصی که در قضیه شرکت کنتور سازی، طراحی ها و تخلفات به هر نحو مشارکت داشته اند و اشخاصی که مستندات معاملات، مداخلات و شواهد حاکی از بزه کاری آن ها در تحقیقات و رد یابی های مالی بدست آمده، تحت تعقیب هستند و باید ضرر و زیان های وارده را جبران کنند.همچنین بارها تاکید شده که اقدام اصلاحی افراد مداخله کننده و مشارکت در می تواند در نظر قضات محترم به عنوان اقدامات سازنده تلقی شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    سهامداران بانکی چه خاکی بر سرشان بکنند ، وگردش بیش از 1.5 سال است بسته است هیچ کس هم پاسخگو نیست

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24