Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو هیئت‌مدیره این شرکت گفت: با این برنامه بازار هم می‌تواند به حجم مناسبی از اطلاعات بنیادی، صورت‌های مالی گروه، روند قیمتی و نقد شوندگی سهام، دست یابد و معامله سهام در قیمت‌هایی بسیار نزدیک به ارزش منصفانه صورت بگیرد...

یک مقام مسئول در «وپسا» : فعلا به بازار پایه می رویم تا ما را ببیشتر بشناسند

روز گذشته نماد «وپسا» برای حضور در بازار پایه در فرابورس درج شد.

امیر ونکی عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس در خصوص دلایل ورود این شرکت به بازار پایه به خبرنگار بورس24 گفت: فعالیت اصلی گروه "وپسا" درزمینه باربرداری سنگین و فوق سنگین طبقه‌بندی می‌شود. با توجه به این که در این صنعت تنها یک رقیب داریم، بنابراین از بازار انحصار دوجانبه بهره‌مند هستیم. اما همین موضوع که تنها دو شرکت قادر به جابجایی سازه‌های بالای ٤٠٠ تن هستند، دلالت بر خاص بودن این صنعت دارد. صرفاً نوشتار واژه "جرثقیل" در این صنعت، با تصور عمومی همگرا است. دانش فنی و محاسباتی، مدیریت منابع انسانی، بازدهی، مدیریت جریان نقدی، فرآیند فوق پیچیده واردات این دستگاه‌های آمریکایی و سایر موضوعات، کاملاً ویژه و فراتر از مباحث مربوط جرثقیل‌های متداول (تا 90 تن) است. لذا نیاز به صرف زمانی برای تکمیل فرآیند شناخت بازار سرمایه از این شرکت و صنعت باربرداری احساس کردیم.

وی افزود: "وپسا" به پیشنهاد مدیرانش و با توجه به استراتژی‌های تأمین مالی گروه، فعلاً به صورت محدود در بازار پایه معامله می شود تا بازار شناخت بهتری نسبت به این صنعت و شرکت به دست آورد.

عضو هیئت‌مدیره این شرکت گفت: با این برنامه بازار هم می‌تواند به حجم مناسبی از اطلاعات بنیادی، صورت‌های مالی گروه، روند قیمتی و نقد شوندگی سهام، دست یابد و معامله سهام در قیمت‌هایی بسیار نزدیک به ارزش منصفانه صورت بگیرد.

ونکی گفت: برای ایجاد شناخت سهامداران نسبت به این شرکت، به زمانی نیاز داریم تا پس‌ازآن برمبنای اقبال عمومی بازار سرمایه و در صورت موافقت مجدد نهادهای ناظر، در بازارهای بالاتر معامله شویم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24