Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک‌پاسارگاد و اگزیم‌بانک روسیه، قرارداد تأمین مالی بدون محدودیت سقف امضاء کردند.

اگزیم بانک روسیه با یک بانک بورسی قرارداد تأمین مالی امضا کرد

به گزارش بورس24 ، بانک‌پاسارگاد و اگزیم‌بانک روسیه، قرارداد تأمین مالی بدون محدودیت سقف امضاء کردند. به موجب این قرارداد امکان دریافت تسهیلات بانکی از کشور روسیه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و تولیدی در کشور با دوره بازپرداخت حداکثر ده ساله با عاملیت بانک پاسارگاد فراهم شده‌است.

بر اساس این قرارداد، پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی که مجوزهای لازم را در کشور اخذ کرده‌اند و اولویت آنها به تأیید دستگاه‌های اجرایی ذیربط رسیده‌باشد، می‌‌توانند از طریق بانک‌پاسارگاد، تسهیلات اگزیم بانک روسیه را برای اجرای طرح‌های خود دریافت کنند و همچنین صادرکنندگان روسی نیز می‌‌توانند با استفاده از این تسهیلات، نسبت به صدور تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی مربوط به جمهوری‌اسلامی‌ایران اقدام کنند.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پیش از این نیز با بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی بین‌المللی از جمله «اوبربانک» اتریش، «دانسکه بانک» دانمارک، «اگزیم‌بانک» کره‌جنوبی، «سیتیک‌تراست» چین، قراردادهای تأمین مالی در جهت گسترش همکاری‌های فی‌مابین و کمک به ایجاد و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشور منعقد کرده‌است.

بانک‌پاسارگاد به ‌عنوان بانکی موفق در صحنه داخلی و بین‌المللی، به سبب کارنامه درخشان خود، همواره مورد توجه بسیاری از بانک‌ها و نهادهای خارجی قرار گرفته و آماده ارائه کلیه خدمات‌ارزی از جمله گشایش انواع اعتبارات‌اسنادی دیداری و مدت‌دار، حوالجات ارزی، خرید و فروش ارز و افتتاح حساب‌های ارزی و همچنین صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی و خدمات مربوط به صادرات کالا و اعطای تسهیلات ارزی به صادرکنندگان کالا و خدمات فنی و مهندسی در جهت ارتقاء صادرات کشور به کلیه مشتریان گرامی است.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24