Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:نکات و دلایلی وجود دارد که بنا بر آنها ترجیح می دهم ، درباره مسائل پیرامونی سهام عدالت بیشتر از آنچه تاکنون اعلام شده، صحبتی نکنم.

آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت

به گزارش بورس24 ؛ جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آخرین وضعیت سهام عدالت ،اظهار کرد: وضعیت پرداخت سود سهام عدالت همانند گذشته است و تغییر و دست آورد جدیدی پیرامون این موضوع شکل نگرفته است.

سبحانی درمورد برخی زمزمه های به گوش رسیده مبنی بر واگذاری مدیریت سهام عدالت به بخش خصوصی ، گفت: اجرای اصل 44 قانون اساسی با محوریت کاهش تصدی گری دولت و واگذاری ضمام امورِ سهام عدالت به بخش خصوصی یک موضوع ریشه ای است و اکنون در حال بررسی ابعاد آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هایی همانند نشست کمیسیون رقابت، خصوصی‌سازی و سلامت اداری اتاق ایران در سوم دی ماه امسال، بیان کرد: خصوصی سازی در تمام بخش های اقتصادی یک بحث دنباله داری محسوب می شود و درمورد واگذاری مدیریت سهام عدالت هم با برگزاری چند جلسه نمی توان به یک نتیجه مطلوب دست یافت و هنوز به نتایج دقیقی نرسیده ایم.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن خودداری از ابراز جزئیات بیشتر درمورد زمان پرداخت سود سهام عدالت ، افزود: نکات و دلایلی وجود دارد که بنا بر آنها ترجیح می دهم ، درباره مسائل پیرامونی سهام عدالت بیشتر از آنچه تاکنون اعلام شده، صحبتی نکنم.

گفتنی است؛با گذشت یازده سال از آغاز طرح واگذاری سهام عدالت و صحبت های مکرر مطرح شده از جانب مسوؤلان مبنی بر پرداخت سود این مهم طی امسال، تاکنون خبری از تحقق این وعده ها به گوش نمی رسد و حدود 49 میلیون نفر از مردم ایران همچنان در انتظار اندک سود واریزی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24