Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه، آقای محمدرضا اکبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران کاوه معرفی شد...

مدیرعامل ایران کاوه هم عوض شد

بورس24 : در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه، آقای محمدرضا اکبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران کاوه معرفی شد.

محسن جهرودی در این مراسم با اشاره به قدمت و خوشنامی شرکت ایران کاوه گفت: این شرکت یکی از شرکت های فعال صنعتی با قدمتی چند دهه است و در حوزه صنعت از شرکت های خوشنام می باشد که با فعالیت های خود توانسته کمک های زیادی به صنعت خودروسازی انجام دهد.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر و به دلیل عدم فعالیت مناسب تولیدی، این شرکت دچار مشکلات مالی شده که قطعا با بازنگری فعالیت های تولیدی، به زودی به روزهای خوب گذشته بازخواهد گشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود، برای راه اندازی اولیه نیاز به تامین مالی وایجاد نقدینگی وجود دارد که با حمایت های لازم این مهم صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: با توجه به توانمندی و تخصص پرسنل این شرکت وهمچنین امکانات موجود در این شرکت همچون سالن های رنگ و... می توان به آینده این شرکت خوش بین بود.

جهرودی تصریح کرد: به منظور شروع فعالیت های این شرکت، تمامی شرکت های گروه موظف هستند در حوزه پالت سازی از توان شرکت ایران کاوه بهره ببرند. همچنین در همکاری های این شرکت با سایر شرکت های گروه، می بایست بازنگری صورت پذیرد تا این شرکت با بهره گیری از توان نیروی انسانی خود بتواند هرچه زودتر به شرایط تولید برگردد.

منبع : سایپا نیوز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24