Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طی هفته منتهی به ۲۳ آذرماه، در حالی که حدود ۶۳۶ هزار و ۹۹۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، حجم و ارزش معاملات به ترتیب رشد ۳۱ و ۳ درصدی را تجربه کرد.

طی هفته سوم آذرماه رقم خورد؛ رشد ۳۱ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

به گزارش بورس24 ، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۷۵ هزار و ۸۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۱۰ هزارتن سنگ آهن، ۱۶۲ هزار و ۴۵۱ تن فولاد، یک هزار و ۲۷۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲ هزار و ۲۰ تن آلومینیوم و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۴ هزار و ۴۱۴ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال به فروش رسید.​در این تالار، ۹۶ هزار و ۵۶۰ تن قیر، ۷۲ هزار و ۲۳۱ تن مواد پلیمری، ۶۰ هزار و ۶۰ تن وکیوم باتوم، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۱۵ هزار و ۸۳۴ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۵۱۰ تن گوگرد و همچنین یک هزار و ۲۱۹ تن روغن پایه خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۸۵ هزار و ۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۴۷ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۸۰ هزار و ۱۵۰ تن گندم، ۲۲۸ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۴ هزار و ۱۷۹ تن ذرت، ۴۰۰ تن روغن خام و ۵۰ تن شکر مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران ۹۰۰ تن روغن پالم، ۹۵ تن ضایعات فولادی، ۶۳۸ تن نخ پلی استر گرید A و همچنین ۵۴ تن نخ پلی استر گرید B داد و ستد شد.

منبع: بورس کالا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24