Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای پروژه فاز ۲ پالایشگاه آبادان به عنوان بازگشت به دوران طلایی صنعت نفت در این منطقه نام برد.

پالایشگاهی که قرار است ١٠ هزار فرصت شغلی ایجاد کند

به گزارش بورس24 ؛ عامر کعبی ضمن اشاره به روند مناسب و رو به جلوی عملیات طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فازهای ۲ و ۴ افزود: آنچه امروز در پالایشگاه آبادان تحت عنوان عملیات به روز رسانی و بهینه سازی این پالایشگاه در حال انجام است؛ حاصل پیگیری هایی با عمر۱۰ سال است که با رایزنی های فراوان و تلاش های بی وقفه در دو سال گذشته به بار نشسته و ما امروز شاهد عملیاتی شدن این طرح هستیم.

وی اظهار کرد: جذب اعتبار هفت میلیارد دلاری تا پایان پروژه عظیم بهینه سازی و به روز کردن پالایشگاه آبادان از طریق فاینانس و حضور کنسرسیومی معتبر از کشورهای چین و ژاپن در این پروژه، اتفاق خجسته و بزرگی است که باید از آن به عنوان فرصتی طلایی برای برون رفت منطقه از بن بست اشتغال، رشد و بازگشت به دوران طلایی صنعت نفت در آبادان نام برد.

کعبی تصریح کرد: در زمان حاضر و در نخستین مرحله از این طرح بزرگ ملی، اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار تعریف شده که کنسرسیوم SEI و ODCC مجری آن است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، این پروژه تا پایان عملیات اجرایی و احداث فاز های ۲ و ۴ بالغ بر ۱۰ هزار فرصت شغلی به تدریج و به شکل مرحله به مرحله ایجاد می کند که نوید خوبی برای جوانان متخصص بومی خواهد بود.

کعبی با اشاره به تشکیل کمیته اشتغال در فرمانداری آبادان و تشکیل جلسات منظم در این باره و با نظارت و حضور شخص فرماندار افزود: در کمیته اشتغال بر نحوه به کارگیری جوانان متخصص بومی برنامه ریزی شده و این امور زیر نظر این کمیته و توسط دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

وی در پایان با قدردانی از حضور کنسرسیومی از کشورهای چین و ژاپن در آبادان از مسئولان به ویژه نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست تا جهت تسریع در عملیات بزرگ طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان در فازهای ۲ و ۴ که در نهایت منجر به کسب عنوان بزرگترین پالایشگاه کشور و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی و بالابردن ارزش افزوده در بخش نفت می شود، همکاری و همراهی و حمایت موثر داشته باشند.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24