Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نوبخت: دیگر نمی توانیم مشکلات کشور را بر گردن دولت های نهم و دهم بگذاریم / از همه می خواهیم از ما انتقاد کنند رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در جلسه ای که امروز (پنجشنبه) با رییس جمهوری داشتیم، وی از افزایش نرخ ارز بسیار ناراحت و مکدر است...

ناراحتی بسیار شدید آقای رییس جمهور از افزایش نرخ ارز

بورس24 : رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در جلسه ای که امروز(پنجشنبه) با رییس جمهوری داشتیم، وی از افزایش نرخ ارز بسیار ناراحت و مکدر است.

محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در گردهمایی دانشجویان و جوانان حزب اعتدال و توسعه با عنوان جوانان، نقش آفرینی و مسوولیت پذیری با بیان این مطلب افزود: اسم اصلی حزب اعتدال و توسعه اعتدال برای توسعه است و دیگر زمان اینکه بگوییم مشکلات کشور بر گردن دولت های نهم و دهم بوده گذشته و باید به فکر کشور باشیم.

وی اظهار داشت: این روزها درباره بودجه حرف های زیادی می شنویم ولی باید به منتقدین بگویم اگر امروز بودجه کاملا شفاف نبود آیا می توانستید اجزای آن را تحلیل کنید و دستگیر نشوید؟ 

سخنگوی دولت افزود: البته قبول دارم بیماری مزمن اقتصادی در کشور وجود دارد که نمی توان آن را با دارو درمان کرد بلکه باید دست به جراحی بزرگی زد ولی راه حل دیگری وجود دارد که می توانیم دست بر روی دست بگذاریم و دو سه سال آینده را نیز بگذرانیم و همین بیماری مزمن را با رعایت امانت به دولت بعد بسپاریم.

نوبخت با تاکید بر اینکه حق نداریم جامعه را متشنج کنیم و باید با آرامش کار خود را پیش ببریم، گفت: از همه می خواهیم انتقاد کنند و هیچ کس در زمینه بودجه مسوول نیست بلکه خودم به عنوان محمد باقر نوبخت شخصا مسوول بودجه هستم و اگر اشتباه می کنم بگویید که برگردم.

وی یکی از ویژگی های بودجه سال آینده را توجه به اشتغال دانست و اظهار داشت: در بودجه سال آینده پیش بینی 980 هزار فرصت جدید شغلی را کرده ایم زیرا در هر خانه ای که می روید حداقل سه بیکار تحصیل کرده وجود دارد.

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24