Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

متن برجام همه چیزش مشخص است / بعد هم اجرای کامل برجام هنوز که رخ نداده... سید عباس عراقچی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات موگرینی گفت: متن برجام کامل مشخص است و هیچ ارتباطی به مسایل منطقه‌ ای و جهانی ندارد و این‌ که کسی از یک جمله بخواهد، تلقی خاصی انجام دهد، پذیرفته نیست. او ادامه داد: در برجام جمله‌ ای است، مبنی بر اینکه اجرای کامل برجام می‌ تواند مشارکت کند، در تامین صلح و امنیت منطقه‌ ای و جهانی که...

واکنش عراقچی به سخنان موگرینی درباره برجام

بورس24 : سید عباس عراقچی در جمع خبرنگاران دربارهاظهارات امروز موگرینی گفت: در برجام جمله‌ ای است، مبنی بر اینکه "اجرای کامل برجام می‌ تواند مشارکت کند در تامین صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی". 

وی ادامه داد: اجرای کامل برجام هنوز رخ نداده و بعد از ده سال اتفاق می‌ افتد و این وقتی است که همه تحریم‌ ها کامل لغو شد و اگر بتوانند ثابت کنند، برجام به لحاظ مذاکراتی یک تجربه موفق بوده، آن وقت می‌ توان ادعا کرد که برجام در صلح جهانی مشارکت داشته است.

او ادامه داد: البته می‌ توانیم الان هم بگوییم در منطقه پر آشوب منطقه برجام توانسته با حل یک مساله در صلح منطقه مشارکت داشته باشد. 

عراقچی تصریح کرد: البته این‌ ها لفاظی‌ هایی است که برخی‌ ها انجام می‌ دهند. ترامپ هم مانورهایی بر روی این مساله داشت، در حالی متن برجام کامل مشخص است و هیچ ارتباطی به مسایل منطقه‌ ای و جهانی ندارد و این‌ که کسی از یک جمله بخواهد تلقی خاصی انجام دهد، پذیرفته نیست.

منبع: الف  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24