Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

افرادی از مسئولان قسمت‌ های مختلف در این ارتباط تحت تعقیب هستند محسنی‌ اژه‌ ای در سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف گفت: در مسئله کاسپین، واقعاً تعلل وجود داشت. هشت تعاونی را منحل کردند تا یک مؤسسه‌ ای به‌نام کاسپین مجوز بگیرد و تمام سپرده‌ ها و سهام‌ ها به این مؤسسه منتقل شود. قبل از اینکه بدانند سپرده مردم چقدر است، به کاسپین مجوز دادند و بعداً کاسپین متوجه می‌ شود که فرشتگان فلان مقدار بدهی دارد و نمی‌ تواند ادامه بدهد و...

سخنگوی قوه قضاییه: در مسئله کاسپین واقعاً تعلل وجود داشت / کاسپین شکل گرفت، بعدا متوجه شدند، که فرشتگان فلان مقدار بدهی دارد و نمی‌ تواند ادامه دهد!

بورس24 : غلامحسین محسینی اژه‌ ای، سخنگوی قوه قضاییه در جلسه با دانشجویان در دانشگاه شریف گفت: در کاسپین، در این مسئله واقعاً تعلل وجود داشت. هشت تعاونی را منحل کرد تا یک مؤسسه‌ ای به‌ نام کاسپین مجوز بگیرد و تمام سپرده‌ ها و سهام‌ ها به این مؤسسه منتقل شود. قبل از اینکه بدانند سپرده مردم چقدر است، به کاسپین مجوز دادند و بعداً کاسپین متوجه می‌شود که فرشتگان فلان مقدار بدهی دارد و نمی‌ تواند ادامه دهد.

وی گفت: افرادی از مسئولان قسمت‌های مختلف در این ارتباط تحت تعقیب هستند و الآن با کمک دولت، مجلس و بانک مرکزی، اینها از اصل پول مردم سود بالا می‌ دانند، خب، معلوم است که امکان یک فعالیت صحیح اقتصادی با سود 35 یا 40 درصدی وجود ندارد و الآن مانده‌اند، قوه قضاییه چه‌ کار کند؟

او گفت: قوه قضاییه کسانی که باید را، بازداشت کرده است و در حال شناسایی اموال اینها در داخل و خارج کشور است. سعی کرده از تبعیض در پرداخت سپرده‌ها جلوگیری شود، مثلاً یک کسی 18 میلیارد سپرده داشت و می‌خواست با رانت بگیرد و برود اما قوه قضاییه جلوی آن را گرفت و حتی سران سه قوه از رهبر انقلاب اجازه گرفتند چون مشکل قانونی داشتیم.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24