Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دولت تصمیمی منطقی گرفت / رییس جمهور دغدغه اش افزایش تورهای ورودیست علی‌ اصغر مونسان معاون رییس جمهور در سخنانی گفت: در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به سازمان می‌ رسید که اکنون به ۴۰ هزار تومان افزایش یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض به این سازمان تعلق خواهد گرفت، که...

پاسخ مونسان به سوالی درباره علت افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور

بورس24 : در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به سازمان می‌ رسید که اکنون به ۴۰ هزار تومان افزایش یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض به این سازمان تعلق خواهد گرفت. 

معاون رییس جمهور ضمن ارائه پاسخ‌ هایی درباره حواشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر انتصاب‌ هایی که مورد دار تلقی شده‌ اند و همچنین سفر خانوادگی یکی از معاونان، افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور را تایید کرد و گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات عوارض خروج به سازمان تعلق خواهد گرفت.

علی‌ اصغر مونسان در نشست خبری که روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور که آیا ناشی از حساسیت‌ های رییس جمهور نسبت به خروج ۹ میلیون ایرانی بوده و یا بخشی از این عوارض به این سازمان تعلق خواهد گرفت، گفت:‌ آنچه رییس‌ جمهور تاکید داشتند، به موضوع رونق گردشگری و ارتقاء این صنعت و افزایش تورهای ورودی مربوط است.

وی ادامه داد: به همین خاطر در زمان تدوین لایحه بودجه، دولت برای عوارض خروج از کشور تصمیمی گرفت که بر این اساس بخشی از اعتبار به این سازمان تعلق می‌ گیرد و سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را در بودجه سازمان در سال ۹۷ در نظر گرفته است.

او در پاسخ به اینکه آیا سازمان میراث فرهنگی برای افزایش عوارض نظر مشورتی داشته است، گفت:‌ حتما در تدوین بودجه دستگاه‌ ها نظر دارند و همه بخش‌ ها موظف به همکاری هستند و برای ما مهم، افزایش منطقی است و اگر قرار است، درآمدی به دست آید، باید صرف حمایت‌ از تورهای ورودی شود.

او در پاسخ به این سوال که چند درصد از این عوارض به سازمان تعلق گرفته گفت: این موضوع باید در بودجه سال ۹۷ پس از تصویب مجلس نهایی شود، اما در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به سازمان می‌ رسید که اکنون به ۴۰ هزار تومان افزایش یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض به این سازمان تعلق خواهد گرفت.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24