Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حکم او صادر شد غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگویی با اشاره به صدور حکم خاوری در سخنانی گفت: حکم صادر شده و بیان جزییات آن موکول به قطعیت حکم دادگاه است...

واکنش رئیس دادگستری استان تهران به سوالی درباره شایعه کشته شدن خاوری در کشور کانادا: من بی اطلاعم، از این موضوع، اما...

بورس24 : غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگوییبا اشاره به صدور حکم خاوری اظهار کرد: حکم صادر شده و بیان جزییات آن موکول به قطعیت حکم دادگاه است. 

وی افزود: در کیفرخواست صادره از دادسرا برای خاوری چهار مورد اتهام درخواست شده و بابت هر اتهام از سوی دادسرا مستنداتی از اسناد و مدارک و اظهارات متهمان و شاهدان پرونده از جمله اعترافات مستند امیرمنصور آریا به دادگاه ارائه شد.

رئیس دادگستری استان تهران گفت: تمام اسناد و مدارک به دادگاه ارائه شد و چون متهم در کشور حضور ندارد و وکیلی هم نداشته، دادگاه محتوای کیفرخواست صادر شده و مستندات ارائه شده از ناحیه دادسرا را بررسی کرد و در رای غیابی صادر شده برای خاوری، نسبت به چهار اتهام، وی را مجرم دانست.

اسماعیلی گفت: دادگاه در حکم صادره برای خاوری حبس طولانی مدت، رد مال، جزای نقدی را در نظر گرفته است و چون دادسرا اموالی از خاوری در کشور شناسایی کرده است از دادگاه تقاضای تعیین و تکلیف این املاک را کرده بود و در نهایت دادگاه به دادسرا اجازه داد تا املاک شناسایی شده را به فروش برساند و بخشی از حکم صادره اجرا شود.

وی در خصوص شایعه کشته شدن خاوری در کشور کانادا گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24