Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از ابتدای امسال تاکنون و در مدت ۱۷۰ روز معاملاتی، ۱۵۶ میلیارد سهم و حق تقدم در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

دادوستد ۱۵۶ میلیارد سهمی بورس از ابتدای سال

به گزارش بورس24 ، از ابتدای امسال تاکنون و در مدت ۱۷۰ روز معاملاتی تعداد ۱۵۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۹۸ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در ۹ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۵۶۳ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۸۸ میلیارد و ۹۳۲ میلیون سهم به ارزش ۱۹۳ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۷۷ هزار و ۹۰۳ نوبت در بازار اول؛ ۵۷ میلیارد و ۳۳ میلیون سهم به ارزش ۱۳۶ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۵۵ نوبت در بازار دوم؛ ۵۷ میلیون سهم به ارزش ۵۷ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۳۰۷ نوبت در بازار بدهی؛ ۹ میلیارد و ۹۴۷ میلیون سهم به ارزش ۵۸۲ میلیارد ریال در ۱۹۴۷ نوبت در بازار مشتقه و ۹۵۶ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۹ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال در ۴۶ هزار و ۴۵۱ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۳ هزار و ۸۶۲ واحد افزایش معادل ۱۷.۹ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۱ هزار و ۹۲ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰ هزار و ۲۸۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳۶ هزار و ۵۶۵ واحد افزایش مواجه شده اند.

منبع: ایبنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24