Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این روزها تسویه حساب مالی اتفاق می‌ افتد، نرخ دلار هم گران می شود، اصلا عادی است! وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این پرسش که دولت قول تک نرخی شدن ارز را داده است، اما بین نرخ ارز دولتی و آزاد تفاوت وجود دارد برای از بین بردن این اختلاف چه راه‌ حلی دارید؟، عنوان کرد: همان طور که رئیس جمهور به درستی اشاره کرده‌ اند در فصل‌ هایی از سال نرخ دلار با افزایش رو بالاست که این طبیعی است و...

پاسخ مسعود کرباسیان به یک سوال؛ افزایش نرخ ارز این روزها در بازار طبیعی است یا که نیست؟ بله، طبیعی است، چون که...

بورس24 :مسعود کرباسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت سهام عدالت گفت: سهام عدالت تعیین وضعیت شده است و حدود ۴۹ میلیون نفر در کشور دارای این سهام هستند.

وی ادامه داد: بازده زمانی ۱۰ ساله سهام عدالت به پایان رسیده است و به زودی با هماهنگی مجموعه‌های ذی‌صلاح به مرور، پرداخت خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این پرسش که دولت قول تک نرخی شدن ارز را داده است اما بین نرخ ارز دولتی و آزاد تفاوت وجود دارد برای از بین بردن این اختلاف چه راه‌حلی دارید؟، عنوان کرد: همانطور که رئیس جمهور به درستی اشاره کرده‌اند در فصل‌هایی از سال نرخ دلار با افزایش رو به است که این طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های آذر و دی؛ نرخ دلار باتوجه به این پایان سال میلادی نزدیک می‌شود؛ افزایش پیدا می‌کند.

کرباسیان ادامه داد: در این روزها چون تسویه حساب مالی اتفاق می‌افتد نرخ دلار افزایش پیدا می ‌ند که یک روال عادی است و دوباره کاهش پیدا می‌کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24