Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سید ایمان میری مدیرعامل و مالک داده گستر نوین موسوم به «های وب» در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص بازگشایی نماد «های وب» بیان داشت: پیشنهادات تازه ای از سمت شرکت بورس به شرکت «های وب» ارسال شده و الزامات جدیدی برای بازگشایی سهم اعلام می دارند که شرکت داده گستر عصر نوین نیز دلیل این موضوع را نمی داند...

بهانه جدید بورس برای بازگشایی «های وب»/ مدیرعامل : اصلا زیر بار نمی رویم! / بازگشایی نماد ؛ شاید وقتی دیگر...

بورس24 : پس از خرید 100 درصد از سهام پارس آنلاین توسط شرکت «های وب»، نماد این شرکت به دلیل شفاف سازی و تاثیر این معامله بر روی صورت های مالی متوقف شد، عصر دیروز نیز آخرین اطلاعات و شفاف سازی های داده گستر عصر نوین در این خصوص منتشر شد و این شرکت به وعده های خود به بورس و سهامداران عمل کرد. قرار بر این بود که نماد «های وب» امروز یا فردا بازگشایی شود اما گویا شرکت بورس مدعی شده که سهم بازارگردانی «های وب» به 10 درصد افزایش یابد. این در حالی است که هیچ شرکتی در بورس چنین بازارگردانی ای ندارد و حتی اگر داشته باشد هم نمی تواند دامنه نوسان 5 درصدی داشته باشد، به همین دلیل به نظر می رسد بازگشایی «های وب» کلا تا اطلاعات ثانوی منتفی شده است.

سید ایمان میری مدیرعامل و مالک داده گستر نوین موسوم به «های وب» در گفت و گو با بورس24 در خصوص بازگشایی نماد «های وب» بیان داشت: پیشنهادات تازه ای از سمت شرکت بورس به شرکت «های وب» ارسال شده و الزامات جدیدی برای بازگشایی سهم اعلام می دارند که شرکت داده گستر عصر نوین نیز دلیل این موضوع را نمی داند.

وی ادامه داد: توافق قبلی بر این اساس بود که از میزان سهام آزاد «های وب»، 2 درصد برای بازارگردانی اختصاص یابد که این موضوع عملیاتی شد، در حال حاضر ابلاغ شده که باید مقدار این سهم به 10 درصد افزایش یابد که «های وب» اصلا چنین چیزی را نمی پذیرد و بیش از 2 درصد به بازارگردانی طبق توافق قبلی اختصاص نمی دهد.

وی تاکید کرد: هیچ شرکتی در بورس بازار گردان ندارد و این تبعیض چرا برای «های وب» باید صورت گیرد؟ ضمن این که با فرض این که بازار گردان هم با این درصد ایجاد شد، آیا شرکت بورس می پذیرد دامنه نوسان قیمتی «های وب» را افزایش دهد؟ یعنی اگر شرکتی بازارگردان 10 درصدی داشته باشد باید دامنه نوسان سهم 10 درصدی هم داشته باشد، آیا شرکت بورس حاضر است برای «های وب» دامنه نوسان ده درصدی ایجاد کند. وقتی این دامنه نوسان ایجاد شد ما هم سهم بازارگردانی را تا 10 درصد از سهام افزایش می دهیم.

وی بیان داشت: فریز 51 درصدی نیز مسئله ای بود که توسط شرکت داده گستر عصر نوین انجام شده و «های وب» به این وعده خود هم عمل کرده است، از طرفی طبق توافق دو بلوک 17 درصدی هم زده شده که قرار بود کمتر از 15 درصد نباشد و ما به این وعده هم عمل کردیم. در نتیجه با تمام این تفاسیر ما سهمی بیش از 2 درصد برای بازارگردانی نداریم. «های وب» به هیچ عنوان این مسئله را نمی پذیرد.

میری گفت: شرکت بورس پیشنهادات تازه ای برای بازگشایی سهم به مجموعه داده گستر عصر نوین داده که ما نیز در حال بررسی آن هستیم اما همان طور که گفته شد بازارگردانی سهم بیش از 2 درصد نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت «های وب» تصریح کرد: بورس تهران اعلام کرده تا زمانی که این مسئله رفع نشود نماد «های وب» بازگشایی نخواهد شد و ما هم این مسئله را به هیچ عنوان قبول نمی کنیم. ضمن این که پیشنهادات جدید بورس در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال قیمت خرید پارس آنلاین دقیقا چه عددی است، گفت: اطلاعات و شفاف سازی های ما صورت گرفته و مبلغ خرید پارس آنلاین 882 میلیارد تومان است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24