Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سرمایه مردم هنوز در بانک‌ ها خوابیده و سود می دهد! عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک در سخنانی گفت: هر سال در فصل زمستان حجم قابل توجهی از معاملات مسکن کاهش پیدا خواهد کرد. به گفته عقبایی هنوز سپرده‌ های میلیاردی که در بانک‌ ها خوابیده و سود می‌ گیرند وارد بازار ساخت و ساز نشده و با این سرمایه‌ های خرد و اندک هم نمی‌ توان تحرکی در بازار مسکن ایجاد کرد...

واکنش رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک به شایعات گرانی ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال: با کدام پول؟

بورس24 : بازار مسکن ظرفیت افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت را ندارد. 

این مطلب واکنش رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک به به شایعات گرانی ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال ۹۶ است.

حسام عقبایی در گفت‌ و‌ گویی تاکید می‌ کند: افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت‌ ها در بازار مسکن هر سال با توجه به نرخ تورم صورت می‌ گیرد، امسال در‌‌ همان نیمه اول سال، افزایش ۱۰ درصدی قیمت در کلانشهر‌ها صورت گرفت و تا پایان سال جهش قیمتی نخواهیم داشت.

عقبایی همچنین در ادامه صحبت‌ های خود در خصوص خروج از رکود بازار مسکن این طور توضیح داد:« در دوران پیش رونق قرار داریم، معاملات کمی جان گرفته و بازار ساخت و ساز مسکن قرار است، دوباره با سرمایه گذاری‌ های جدید حرکت کند. »

او در ادامه این گفت‌ و‌ گو می‌ گوید:» ۶ سالی می‌ شود که هیچ تحرکی در بازار مسکن به وجود نیامده است و از این جهت خروج از رکود به زمان بیشتری نیاز دارد؛ هر چندهر سال در فصل زمستان حجم قابل توجهی از معاملات مسکن کاهش پیدا خواهد کرد. »

به گفته عقبایی تا سال ۹۷ قیمت‌ ها در بازار مسکن واقعی می‌ شود.رئیس اتحادیه مشاوران املاک همچنین از هجوم سرمایه گذاران بی‌ تجربه به بازار مسکن گلایه دارد.

او می‌ گوید: «مسکن هچنان امن‌ ترین مکان برای سرمایه گذاری است، عده‌ ای از سرمایه گذاران که از تولید هیچ سر رشته‌ای ندارند، سرمایه‌ های خرد خود را برداشته و راهی این بازار می‌ شوند. »

عقبایی ادامه می‌ دهد: «این افراد با سرمایه‌ های اندک خود همان هایی هستند که سود مورد نظرشان از ساخت و ساز در بازارمسکن تامین نمی‌ شود و خانه‌ ها روی دستشان می‌ ماند. »

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک توضیح می‌ دهد: باید این نکته را یادآور شوم، هنوز سپرده‌ های میلیاردی که در بانک‌ ها خوابیده و سود می‌ گیرند وارد بازار ساخت و ساز نشده و این سرمایه‌ های خرد و اندک هم نمی‌ توان تحرکی در بازار مسکن ایجاد کند.

منبع: پول نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24