Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این روز ها بیشتر شرکت های سرمایه گذاری به حوزه استارت آپ ها هم ورود پیدا کرده اند.آن ها با درک این واقعیت که آینده بیزینس ها از آن استارت آپ هاست قصد دارند تا سهمی از تجارت های نوین الکترونیکی را در آینده به خود اختصاص دهند.استارت آپ ٣ سوت جابز یکی از سرمایه گذاری های غیربورسی گروه سرمایه گذاری فیروزه در حوزه های تک به شمار می رود که اخیرا توسط گروهی از جوانان پیشرو در عرصه تکنولوژی و فناوری اطلاعات و همچنین متخصصین حوزه منابع انسانی، جذب و استخدام وارد بازار کار ایران شده اند تا با بهینه نمودن سیستم های کاریابی فعلی به صورت سریع و آسان در کاهش یکی از با اهمیت ترین دغدغه های مشترک میان مردم و مسئولان یعنی معضل بیکاری گام بلندی بردارد.پیش از این سایت های ایران تلنت و ...به این حوزه ورود پیدا کرده بودند...

بیکار نمانید؛بیکار نباشید/کاریابی الگوریتمی و هوشمند هم آمد!

بورس24 : استارت آپ 3 سوت جابز یکی از سرمایه گذاری های غیربورسی گروه سرمایه گذاری فیروزه در حوزه "های تک " به شمار می رود که اخیرا توسط گروهی از جوانان پیشرو در عرصه تکنولوژی و فناوری اطلاعات و همچنین متخصصین حوزه منابع انسانی، جذب و استخدام وارد بازار کار ایران شده اند تا با بهینه نمودن سیستم های کاریابی فعلی به صورت سریع و آسان در کاهش یکی از با اهمیت ترین دغدغه های مشترک میان مردم و مسئولان یعنی معضل بیکاری گام بلندی بردارد.پیش از این سایت های ایران تلنت و ...به این حوزه ورود پیدا کرده بودند.

بیش از هزار شرکت مطرح ایران از سه سوت جابز استقبال کردند

مهرنوش شوقی بنیانگذار استارتاپ سه سوت جابز «https://3sootjobs.com/» در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره ویژگی های این پلتفرم گفت: استارت آپ «سه سوت جابز» در مدت کوتاه کمتر از دو ماه به عنوان پیشرفته ترین سامانه تخصصی تامین نیروی انسانی برای شرکت ها به میدان آمده است و کارفرمایان زیادی با استقبال از این سامانه آگهی های شغلی خود را در 3 سوت جابز درج نموده اند.به طوری که در همین زمان کوتاهی که فعالیت خود را آغاز کرده است، مورد استفاده شرکت های معظم و مطرحی مانند گروه مپنا، شرکت کارگزاری آگاه، شرکت کارگزاری فارابی ، شرکت سرمایه گذری توسعه صنعتی ایران ، شرکت کاله ، شرکت سن ایچ،شرکت بی ای تی ، بیمه پاسارگاد، شرکت فناپ، اسنپ، آپ و بیش از هزار مجموعه بنام و مطرح کشور قرار گرفته است.

او درباره کارکردهای این سامانه پیشرو ابراز داشت: هدف اساسی و عمده استارت آپ 3 سوت جابز بهینه کردن پروسه کاریابی در کشور است به طوری که نیاز روز جامعه را در نظر گرفته است. این سامانه به صورت پلتفرمی بر پایه 3 بستر وبسایت و اپلیکیشن های اندروید و IOS و با اتکا به الگوریتم هوشمند تطبیق دهی شغل و کارجو و همچنین فراهم نمودن فرصت مصاحبه آنلاین راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به این که این پلتفرم بر پایه ای طراحی شده که مورد پسند کاربران باشد دارای اصول بسیار ساده است که هدف از آن مطلوبیت در فرآیند خدمات رسانی به کاربران می باشد. به نحوی که کابران ( کارجو و یا کارفرما ) با نصب این اپلیکیشن می توانند نسبت به دستیابی به بهترین مشاغل ( کارجو ) و یا امکان آگهی شغلی ( کارفرما ) اقدام نمایند.

8 گام تا شاغل شدن

در ادامه از بنیانگذار پلتفرم سه سوت جابز خواستیم که درباره مراحل کار با آن توضیحاتی ارایه نماید. وی اظهار داشت: به طور کلی کار با سامانه 3 سوت جابز دارای 8 گام اساسی و کوتاه است . گام اول انتخاب شهر و نوع همکاری است. به این صورت که کابر هر یک از گزینه های حضوری یا دورکاری یا هر دو و سپس شهر یا شهرهایی که در آن ها تمایل به شاغل شدن دارد را انتخاب می کند تا الگوریتم تطبیق دهی هوشمند سامانه بتواند شغل مد نظر کارجو را جستجو نماید.

وی اذعان داشت: در گام بعدی فرد باید زمینه شغلی مورد نظر خود را به همراه سوابق کاری مرتبط با آن را انتخاب کند که این مرحله با توجه به زمینه شغلی مورد علاقه کارجو و مرتبط با تحصیلات و علاقه جوینده کار می باید انتخاب گردد.

شوقی اضافه کرد: در گام سوم مهارت های فرد به ثبت خواهد رسید. اگر مهارت های کاربر در لیست پیشنهادی موجود بود باید به دقت انتخاب شود و چنانچه مهارت های تخصصی کاربر در لیست مهارت های پیشنهادی وجود نداشت می تواند در قسمت جستجو برای افزودن مهارت آن را تایپ و پیشنهاد دهد.

وی در ادامه از درج اطلاعات مربوط به سوابق شغلی به عنوان چهارمین گام لازم برای تکمیل پروسه ثبت نام در استارت آپ 3 سوت جابز یاد کرد و اظهار داشت: در این بخش باید اسامی شرکت ها یا کارفرمایانی که پیش از این فرد در آن ها همکاری داشته را به همراه مدت زمان و سمت شغلی ذکر نماید. نکته قابل توجه آن که در صورتی که فرد هم اکنون در شرکتی مشغول به کار باشد با کلیک بر روی گزینه "محل کار فعلی" آن را مشخص می نماید اما اطلاعات آن به کارفرمای فعلی فرد نمایش داده نخواهد شد.

موسس استارت آپ 3 سوت جابز افزود: مرحله پنجم به عنوان فضایی اختیاری برای ذکر مهم ترین خصوصیات و توانایی های کارجو اختصاص داده شده که کارجویان با تکمیل اختیاری این قسمت می توانند شانس خود را برای پذیرفته شدن توسط شرکت ها یا کارفرمایان افزایش دهند.

او ادامه داد: در آخرین مرحله از ثبت نام در این پلتفرم کاربر می تواند در صورت تمایل عکس پرسنلی خود را بارگذاری نماید ، اما وارد کردن مشخصات فردی الزامی است.

شوقی در ادامه به دو مرحله با اهمیت در ثبت نام در این اپلیکیشن اشاره کرد و گفت: الگوریتم هوشمند تطبیق دهی و پیشنهاد شغل متناسب با کارجو و فرصت مصاحبه آنلاین مهمترین قسمت های سامانه کاریابی 3 سوت جابز می باشد و بلافاصله پس از تکمیل اطلاعاتی که طی 5 مرحله قبلی کاربر در این سامانه درج نموده است، بلافاصله فرصت های شغلی متناسب با آن اطلاعات برای کارجو به نمایش در خواهد آمد. اگر کاربر هر یک از فرصت های شغلی پیشنهاد شده را پسندید می تواند کارت مربوطه را به سمت راست بکشاند تا علاقمندی خود را به کارفرمای مربوطه اعلام کند. اما اگر آن را نپسندید باید کارت مربوطه را به سمت چپ بکشاند تا فرصت پیشنهادی لغو و گزینه های دیگری توسط سیستم پیشنهاد گردد و در صورتی که کارجو تمایل داشت هر یک از این فرصت های شغلی را مورد بررسی بیشتری قرار دهد باید کارت مربوطه را به سمت بالا یا پایین بکشاند تا بعدا درباره آن تصمیم گیری کند.

او گفت: اگر کارفرمای مربوطه نیز رزومه کارجو را تایید کند ، کارفرما و کارجو می توانند از قسمت مربوط به فرصت مصاحبه آنلاین شروع به گفتگوی آنلاین نماید.

مهرنوش شوقی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از این پلتفرم آنلاین و الگوریتم تطبیق پذیری هوشمند آن بتواند به صورت آسان و سریع ، فرصتهای استخدامی موجود در 285 شهر کشور را در اختیار و استفاده کارجویان قرار دهد و ابراز خشنودی از این نکته که از این پس کارفرمایان براحتی می توانند با صرف کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه، نیروی کار مورد نیاز خود را در اقصی نقاط ایران شناسایی، مصاحبه و استخدام نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24