Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دو فعال ارشد بازار مسکن به همراه یک کارشناس و نماینده وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما، با نگاه مشترک نسبت به آینده قیمت مسکن، جهش در ماه های آتی را منتفی و دور از انتظار اعلام کردند...

جهش قیمت مسکن ؟؟...نه!

بورس24 : دو فعال ارشد بازار مسکن به همراه یک کارشناس و نماینده وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما، با نگاه مشترک نسبت به آینده قیمت مسکن، جهش در ماه های آتی را منتفی و دور از انتظار اعلام کردند.

گزارش بورس24 حاکی از آن است : در برنامه گفت و گوی ویژه خبری سه شنبه شب که به موضوع آینده بازار مسکن اختصاص داشت، رئیس کانون سراسری انبوه سازان، رئیس اتحادیه مشاوران املاک و همچنین نماینده وزارت راه و شهرسازی، اگر چه درباره شدت رونق ساخت و ساز و اقدامات دولت، اختلاف نظر اساسی با هم داشتند اما درباره بازار معاملات مسکن، هم نظر بودند.
این سه صاحب نظر معتقدند: در حال حاضر خرید و فروش واحد مسکونی البته فقط در شهر تهران، در فاز پیش رونق است و در ماه های آینده، بازار گرمتر می شود.
درباره قیمت مسکن نیز این اعتقاد مشترک در بین این سه نفر وجود داشت که قیمت مسکن در ماه های آینده حول و حوش نرخ تورم عمومی نوسان می کند.قیمت مسکن در ماه گذشته 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
مدلی که برای نوسان ماه های آینده قیمت مسکن مورد انتظار کارشناسان است، تبعیت از نرخ تورم عمومی فصل زمستان است به این معنا که پیش بینی می شود متناسب با تغییرات شاخص بهای کالا و خدمات نسبت به زمستان سال گذشته، قیمت مسکن نیز با همین شیب در فصل آینده تغییر پیدا کند.
رئیس کانون انبوه سازان عمده دلیل افزایش قیمت مسکن در ماه گذشته را افزایش بهای تمام شده ساخت مسکن عنوان کرد.
نماینده وزارت راه و شهرسازی نیز رونق معاملات از محل ورود خانه اولی های ثبت نام کننده در صندوق یکم را پیش بینی کرد.رئیس اتحادیه مشاوران املاک نیز معتقد است بازار اجاره مسکن در ماه های آینده آرام می گیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24