Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محور اصلی این همایش توسعه ابزارهای مالی اسلامی است / یکی از اساتید برجسته دنیا در حوزه مالی اسلامی هم خواهد آمد نشست خبری علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات و رییس هیات مدیره انجمن مالی اسلامی ایران، اندکی پس از ظهر امروز در خصوص همایش مالی اسلامی برگزار شد...

رییس هیات مدیره انجمن مالی اسلامی ایران: همایش مالی اسلامی با حضور رئیس سازمان بورس و وزیر اسبق اقتصاد آغاز می شود

بورس24 : نشست خبری علی صالح آبادی در خصوص همایش مالی اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این جلسه صالح آبادی بیان داشت: همایش بزرگ مالی اسلامی از تاریخ 12 آذر ماه از ساعت 8 صبح تا 14 در محل سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد. 

به گفته او محور اصلی این همایش توسعه ابزارهای مالی اسلامی و نقش آن ها در افزایش تولید ملی و اشتغال است. سایر محورها شامل نقش ابزارهای مالی در ایجاد اشتغال، آسیب شناسی ابزارهای مالی اسلامی، تحول بازار مالی و ابزارهای رایج در بازار پول و سرمایه، امکان سنجی روش های نوین تامین مالی اسلامی، فرصت ها و چالش های اسلامی در بازارهای مالی اسلامی ایران و جهان، مزایا و معایب تکامل آن در ایران است.

وی ادامه داد: در جلسه کمیته علمی 14 آبان 53 مقاله که با موضوع همایش مرتبط باشند، ارائه شد و برای هر کدام داورهایی تعیین شد که در نهایت مقاله هایی که حائز اهمیت بودند در همایش اعلام خواهند شد. ضمن اینکه تعدادی از مقالات در ISC و سیویلیکا ثبت می شوند.

وی ادامه داد: در این همایش دو پنل برگزار خواهد شد، پنل اول با موضوع آخرین تحولات طرح بانکداری اسلامی و اثرات شورای فعلی بانک مرکزی از ساعت 10.15 تا 12 و پنل دوم از ساعت 12.10 تا 2 با موضوع ابزارهای مالی اسلامی و افزایش تولید ملی و اشتغال برگزار خواهد شد. همچنین جایزه مالی اسلامی نیز به یک شخص حقیقی و یک شخص حقوقی اعطا می گردد.

وی بیان داشت: نشانی اینترنتی انجمن مالی اسلامی به صورت IAIF.ir و پایگاه اطلاع رسانی همایش مالی اسلامی نیز به نشانی CIIF.ir است که علاقه مندان می توانند تمامی اطلاعات مربوط به ابزارهای مالی اسلامی را در این سایت ها جستجو نمایند، سایت انجمن روز به روز تکمیل تر شده و سایر اطلاعات نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ما در سایت انجمن موجباتی را فراهم کرده ایم که عرضه و تقاضای نیروی کار در بازارهای مالی اسلامی را به هم می رسانیم. لذا علاقه مندان می توانند یا از طریق سایت به این محل دست یابند و یا به نشانی job.iif.ir مراجعه نمایند.

او گفت: ضمن اینکه ما در انجمن امکانی را فراهم آورده ایم که دوره های DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی را نیز برگزار کنیم که دارای مدارک معتبر نیز خواهد بود.

وی افزود: دوره MBA به صورت مشترک بین انجمن مالی اسلامی دانشگاه امام صادق و سازمان بورس برگزار خواهد شد.

صالح آبادی عنوان کرد: همایش دیگری در حوزه بانکداری اسلامی که زیر نظر مرکز آموزش عالی مالی اسلامی ( زیر نظر بانک مرکزی ) خواهد بود، برگزار می شود. البته این همایش هنوز در حد مذاکره بوده و پس از از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی خبر داد: در همایش 14 آذر ماه که در دانشگاه الزهراه برگزار می شود، در افتتاح این همایش آقایان شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور خواهند یافت، همچنین در تلاشیم تا پروفسور محمد کبیر حسن نیز که از اساتید برجسته دنیا در حوزه مالی اسلامی هستند، به کشور بیایند.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24