Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حاشیه سود بالای ۴٠ درصد از هر پروژه چشم انتظار ماست بازدید از پروژه مسکونی تجاری ۴۵۳ واحدی معلم شرکت عمران توسعه فارس آغاز شد...

مدیر عامل شرکت عمران توسعه فارس خطاب به بازدیدکنندگان پروژه های این شرکت در شیراز: خبرهای خوبی در راه است، هم در خصوص سود آوری سهم؛ هم پیش بینی آینده

بورس24 : بازدید از پروژه مسکونی تجاری ۴۵۳ واحدی معلم شرکت عمران توسعه فارس آغاز شد 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، محمد ابراهیم حسین پور٬ مدیر عامل شرکت ساختمانی پارس توسعه سازان گفت: سایت b پروژه مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و سایت a در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است.

او گفت: زیربنای این طرح ۸۶ هزار متر مربع و زیربنای مفید آن حدود ۶۰ هزار متر مربع است.

وی گفت: قرارداد با پیمانکار منعقد شده و قرار است، تا ۳۰ ماه آینده به نتیجه می رسد. هزینه برآوردی اتمام کار ۱۲۵ میلیارد تومان است. این مجتمع ها در منطقه متوسط شهر ساخته می شود و قرارداد پیمانکار به صورت دستمزدی است.

حسین پور گفت: واحدها به صورت یک٬ دو٬ و سه خوابه هستند و تفاهم‌ نامه آموزش و پرورش اولویت خرید و فرهنگیان است، اما در صورت پر نشدن خانه ها به خریدار آزاد هم فروخته می شود.

وی گفت: زمین های اصلی اداره اوقاف بوده و با مدیریت شرکت موفق شدیم از طریق شهرداری خیابان های مجاور را در سایت قرار دهیم.

وی گفت: به طور کلی ۷۸ درصد پروژه در اختیار شرکت عمران توسعه فارس و ۲۲ درصد آن آورده آموزش و پرورش و سرمایه گذاری فرهنگیان است، امیدواریم که زمین‌ ها را با قیمت متری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش برسانیم. البته هنوز پیش فروش انجام نشده است و تا یک سال آینده به مرحله اسکلت خواهیم رسید.

رضا خیراندیش معاون فنی و عمرانی شرکت عمران توسعه فارس در خصوص پروژه بازار مبل عدالت گفت: تاریخ شروع این پروژه سال ۹۵ بوده و مساحت زمین آن ده هزار و ۴۰۰ متر مربع و مساحت زیربنای آن ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع است.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی آن ۳۰ درصد و مبلغ سرمایه‌ گذاری ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. نوع کاربری آن تجاری بوده و در منطقه مرکزی بنا شده است. 

به گفته وی؛ این پروژه ۸ طبقه بوده که ۶ طبقه در این مجموعه فروشگاهی و دو طبقه پارکینگ است. که رستوران و کافی شاپ هم در این بازار دیده شده است.

خیر اندیش گفت: در خصوص برنامه‌ های فروش تمام تلاش خود را می‌ کنیم به صورت عمده بفروشیم . در حال حاضر مذاکراتی انجام شده که به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی ادامه داد: فروش عمده برای ما راحت تر است،چرا که منابع راحت تر و زودتر در اختیار قرار می گیرد و در سایر پروژه ها به کار می بریم. همچنین مالکیت ۱۰۰ درصد این پروژه در اختیارشرکت است.

رضا خدابخش٬ معاون فنی و عمرانی شرکت عمران توسعه فارس در بازدید پروژه آسمان صدرا فاز ۲ گفت: تاریخ شروع پروژه در سال ۸۴ بوده است و سرمایه گذاری به صورت مشارکتی انجام شده است.

وی گفت: تعداد واحد‌های این پروژه ۶۵۶ واحد مسکونی است که شامل واحد های ۸ و ۹ طبقه است.به گفته وی؛ عمده کار در فاز ۲ انجام شده و تا آخر امسال تحویل داده می شود. پروژه به صورت مدیریت پیمان انجام شده است.

خدا بخش گفت: مساحت زمین فاز دو ۴۸ هزار متر مربع بوده و زیر بنای آن ۱۰۲هزار متر مربع است. تاکنون مبلغ سرمایه گذاری پروژه ۸۰ میلیارد تومان بوده و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمدعلی معین٬ مدیرعامل شرکت عمران توسعه فارس در این بازدید گفت: نیکان پروژه مجتمع تجاری فرهنگی اقامتی و گردشگری است که تاریخ شروع پروژه سال ۹۱ بوده و مساحت زمین ۳۳ هزار متر مربع است.

وی گفت: همچنین مساحت زیربنای این پروژه ۴۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: مبلغ کل سرمایه‌ گذاری تاکنون ۹۵ میلیارد تومان است.نکته مهم این است که پروژه نیکان در نزدیکی بازار وکیل شیراز بوده یعنی یکی از مکان های که گردشگر و توریست های خارجی در آن رفت و آمد خواهند داشت و این ارزش افزوده خوبی برای شرکت همراه دارد.

وی گفت: بازار سنتی ساخته شده و با نظارت میراث فرهنگی است و این مکان برای عمران و بهسازی شهری مادر تخصصی است. همچنین ۲۰.۳ دهم درصد در اختیار شرکت عمران و بهسازی شهری مادر تخصصی از شرکت های وزارت شهر سازی است.

معین گفت: همچنین ۷۹ درصد متعلق به شرکت عمران و توسعه فارس است که یکی از پر سود ترین پروژه‌ های شرکت محسوب می شود.

وی گفت: فاز اول این پروژه تا آخر دی ماه در دهه فجر افتتاح می‌ شود، همچنین فاز ۲ با تغییر کاربری داده شده در حال قیمت‌ گذاری جدید است.

وی در ادامه از تعدیل مثبت شرکت طی روز های آینده خبر داد و گفت: احتمالا سود شرکت از ۲۴ تومان به بالای ۳۰ تومان می رسد.وی گفت: به زودی مجمع شرکت برگزار شده و خبرهای خوبی در خصوص سود آوری سهم و پیش بینی آینده سود ارائه‌ ی می دهیم.

به گفته وی؛ به نظر می رسد که بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری راغب به سرمایه گذاری در این سهم هستند. مدیر عامل شرکت در ادامه گفت: هر کدام از این پروژه ها می تواند حاشیه سود بالای ۴۰ درصد داشته باشد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24