Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حمید بهزادی پور مدیر پورتفوی شرکت سرمایه گذاری امید در باره استراتژی این شرکت در برابر پرداخت بدهی های بانک سپه به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: برای پرداخت بدهی های بانک سپه که از محل سود سهام ایجاد شده برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است. تا کنون بابت بخشی از بدهی های وامید به بانک سپه برخی از دارایی ها مانند ساختمان که مورد نیاز این بانک بود به آن ها تحویل داده شد...

استراتژی سرمایه گذاری امید برای پرداخت بدهی هایش به بانک سپه چیست؟

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری امید که به دلیل در اختیار داشتن مالکیت 37.66 درصد از سهام گل گهر و 39.24 درصد از سهام چادرملو به عنوان یک شرکت سنگ آهنی شناخته شده است ، در حال حاضر بدهی زیادی به سهامدار عمده خود یعنی بانک سپه دارد.

بانک سپه مالک بیش از 70 درصد از سهام وامید است و از محل سود سهام بیش از 3 هزار میلیارد تومان از سرمایه گذاری امید طلبکار است.

حمید بهزادی پور مدیر پورتفوی شرکت سرمایه گذاری امید در باره استراتژی این شرکت در برابر پرداخت بدهی های بانک سپه به خبرنگار بورس24 گفت: برای پرداخت بدهی های بانک سپه که از محل سود سهام ایجاد شده برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است. تا کنون بابت بخشی از بدهی های وامید به بانک سپه برخی از دارایی ها مانند ساختمان که مورد نیاز این بانک بود به آن ها تحویل داده شد.

وی افزود: به علاوه تعهداتی که بانک سپه برای تامین ورق های لوله تامین آب و فاضلاب کشور داشت از طریق سرمایه گذاری امید در حال تامین است. ضمن این که مقداری وجه نقد نیز بابت بدهی ها به بانک سپه پرداخت شده است.

او تصریح کرد: تاکنون در مجموع حدود هزار میلیارد تومان از بدهی های وامید به بانک سپه از راه هایی که گفته شد پرداخت شده و مابقی آن نیز در تعامل هستیم تا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پرداخت شود.

در ادامه از بهزادی پور درباره وضعیت اجاره مخازن پتروامیدآسیا پرسیدیم. وی بیان داشت: کل مخازن پتروامیدآسیا به وزارت نفت اجاره داده شده است. این مخازن هم به صورت تکمیل شده و هم به صورت خالی به طور کامل در اجاره این وزارتخانه است.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری امید مالک صد درصد از سهام شرکت پتروامید آسیاست و قیمت تمام شده این شرکت برای وامید برابر با 1،999،984 میلیون ریال است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24