Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با توجه به همکاری های اخیر نهاد های کلیدی پولی و مالی کشور، امید می رود که هر چه سریع تر گزارشات و صورت های مالی بانک ها آماده و مجوزات لازم برای بازگشایی و یا برگزاری مجمع اخذ شود.

بانک سینا سهامداران سایر بانک ها را امیدوار کرد

بورس24 : طی روزهای اخیر در خصوص بازگشایی نماد بانکی ها و دریافت مجوز گزارشات مالی از سوی بانک مرکزی با وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار تعاملاتی انجام شده اما همچنان روند حرکت به سوی بازگشایی نمادها کند است.

البته ظاهرا هنوز اطلاعات به دست سازمان بورس نرسیده که بخواهد اتخاذ تصمیم داشته باشد. به هر حال با توجه به همکاری های اخیر نهاد های کلیدی پولی و مالی کشور، امید می رود که هر چه سریع تر گزارشات و صورت های مالی بانک ها آماده و مجوزات لازم برای بازگشایی و یا برگزاری مجمع اخذ شود.

وحید روشن، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورس درخصوص دلایل عدم بازگشایی نماد بانکی ها تا امروز با وجود توافقات انجام شده بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی به خبرنگار بورس24 گفت: توافقات لازم انجام شده و پس از آخرین تغییرات صورت های مالی بانک سینا طی روزهای گذشته صورت های مالی خود را ارائه داده است.

وی افزود: اما هنوز سایر بانک ها مانند بانک صادرات مدارک و مستندات خود را برای بازگشایی نماد ارائه نداده اند و طبق قانون تا صورت های مالی و گزارش عملکرد ارائه نشود، نماد بازگشایی نمی شود.

او گفت: به این ترتیب بعید است تا ارائه مدارک اتفاق خاصی رخ بدهد و تا کنون هم نمادهای بانکی بازگشایی نشده اند.

روشن قلب گفت: دلایل اصلی آن ارائه صورت های مالی ۹۵ و پیش بینی عملکرد شش ماهه ۹۶ است. بانک کارآفرین صورتهای مالی ۹۵ و پیش بینی عملکرد شش ماه ۹۶ را ارائه داد و در حال حاضر سازمان در حال بررسی مدارک است و در صورت تکمیل مدارک نماد شرکت بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: سایر بانک ها نیز به همین ترتیب باید صورتهای مالی ۹۵ و پیش بینی عملکرد شش ماهه ۹۶ را ارائه دهند. در این صورت هیچ گونه مشکلی در خصوص بازگشایی نماد و یا برگزاری مجمع وجود ندارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24