Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون امور شرکت های هلدینگ تاپیکو امروز به نفت پاسارگاد رفت تا شایعات مربوط به تغییر مدیرعامل این هلدینگ هم تقویت شود...

معاون تاپیکو به نفت پاسارگاد رفت / تغییراتی در این هلدینگ در راه است؟

بورس24 : معاون امور شرکت های هلدینگ تاپیکو امروز به نفت پاسارگاد رفت تا شایعات مربوط به تغییر مدیرعامل این هلدینگ هم تقویت شود.

خبرنگار بورس24 گزارش داده : امروز غلامرضا گرزین به عنوان مدیرعامل نفت پاسارگاد معرفی شد قبل از او فریدون درویش زاده مدیر عامل «شپاس» بود.غلامرضا گرزین نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سوادکوه بود.

وی همچنین ، مدیر کل ارزشیابی و بازرسی استانداری مازندران و عضو هییت مدیره و معاون بازرگانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گازو پتروشیمی تأمین (تاپیکو) بوده است.

شرکت نفت پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده و صادرکننده قیر در ایران و خاورمیانه است که با ظرفیت تولید 3.5 میلیون تن در سال، بیش از 50 درصد از تولید قیر کشور را در اختیار دارد.این شرکت همچنین دارای شش کارخانه در نقاط مختلف ایران و دو پایانه صادراتی است که پتانسیل تأمین انواع قیر براساس استانداردهای بین المللی و بسته بندی های متنوع را داراست. سایت رسمی «شپاس» مدعی شده : شرکت نفت پاسارگاد با دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، کارکنانی متخصص و متعهد و صیانت از محیط زیست طی ١٠ سال آینده جزء ٥ رتبه اول تأمین و تجارت فرآوردهای قیری در دنیا خواهد بود.در حال حاضر با توجه به مزایای فنی و اقتصادی موجود ، این شرکت بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد و همچنین با داشتن ٢ پایانه صادراتی و قابلیت ذخیره سازی بیش از ١٦٠ هزار تن، سهم به سزایی از بازار صادراتی قیر ایران را نیز در اختیار دارد.

در همین حال شایعه تغییر مدیرعامل هلدینگ نفت و گار تامین "تاپیکو" هم به گوش می رسد . ظاهرا محمدحسن پیوندی قرار است جای خود را به محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ انرژی سرمایه گذاری تامین اجتماعی بدهد. البته هنوز این خبر رسما تایید نشده و مراسم تودیع و معارفه آن برگزار نگردیده است.

پیوندی دانش‌آموخته کارشناسی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد مهندسی پتروشیمی از دانشکده نفت آبادان، همچنین MBA از سازمان مدیریت صنعتی می‌باشد. وی فعالیت در صنعت پتروشیمی را از سال ۵۶ در شرکت پتروشیمی بندرامام آغاز کرد. او در فاصله سال‌های ۷۷ تا ۸۹ مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود. پیوندی از سال ۹۲ تا ۹۵ به عنوان معاون مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران فعالیت می‌کرد و از سال 95 تا کنون مدیر عامل هلدینگ نفت و گار تامین شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24