Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این شرکت در نیمه اول سال توانست فروش خوبی را ثبت کند. این فروش مناسب منجر به پوشش مثبت این شرکت نیز شده است. در نتیجه انتظار می رفت که توجه به سمت این سهم از اهالی بازار دیده شود و این سهم متعاقبا بتواند تاثیر مثبت خود را بر شاخص بگذارد.

فولاد چگونه در سقف شکنی تاریخی شاخص کل، تبدیل به یک بازیگر اصلی شد؟

بورس24 : شرکت فولاد مبارکه اصفهان با انتشار بودجه 6 ماهه حسابرسی خود و پوشش 56 درصدی ای پی اس مورد توجه معامله گران بازار قرار گرفت. این سهم طی دو ماه گذشته روند مثبتی را در بازار سرمایه و روی تابلوی معاملات بورس طی کرده، به گونه ای که از ابتدای مهر تاکنون بازدهی 30 درصدی را به ثبت رسانده و همین موضوع منجر شده تا فولاد مورد توجه بازاری ها قرار گیرد. فولاد مبارکه با تولید و فروش مناسب فولاد، در بازار کامودیتی نیز جایگاه خود را حفظ کرده است. بازارهای کامودیتی جهانی نیز با اقبال رو به رو شده و این مسئله به نفع سهم های کالایی همچون فولاد مبارکه اصفهان است. لازم به ذکر است که افزایش قیمت محصولات این شرکت نسبت به سال گذشته حدود 111 درصد بوده که همین موضوع تاثیر خود را بر رشد سود خالص این شرکت در سال جاری گذاشته است.

امیرحسین نادری مدیرمالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با بورس24 در خصوص تاثیر مثبت فولاد مبارکه بر شاخص کل طی روز جاری گفت: فولاد مبارکه از جمله شرکت هایی بوده که صورت های مالی خود را با موفقیت و پوشش مناسب بر روی سامانه کدال قرار داده است.

وی ادامه داد: این شرکت در نیمه اول سال توانست فروش خوبی را ثبت کند. این فروش مناسب منجر به پوشش مثبت این شرکت نیز شده است. در نتیجه انتظار می رفت که توجه به سمت این سهم از اهالی بازار دیده شود و این سهم متعاقبا بتواند تاثیر مثبت خود را بر شاخص بگذارد.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه توانسته هزینه های خود را نیز در طی سال کاهش دهد و این صرفه جویی در هزینه ها از جمله دیگر اقدامات مثبت این شرکت به حساب می آید که موجبات توجه به این سهم را فراهم آورده است.

نادری خاطر نشان کرد: آنچه که برای سهامداران یک مجموعه مهم است، میزان سودآوری بالا، شرایط فروش مساعد و کاهش هزینه ها ( کاهش بهای تمام شده ) است و فولاد مبارکه در سال 96 از طریق همین موارد توانسته شاهد رشد قیمتی سهام خود باشد.

وی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان طی سال جاری اقدام به پیشروی طرح های توسعه خود نموده و این طرح ها نیز در زمان خود و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قبلی به بهره برداری خواهد رسید. لازم به ذکر است که این مسئله نیز مورد توجه سهامداران و معامله گران بازار سرمایه قرار گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه موفق شده تا تولید مد نظر خود را نیز عملیاتی سازد و با تولید متناسب و خوب این شرکت فروش موفقی را در بازار داخل و خارج به ثبت رسانده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24